سرویس: سیاسی
کد خبر: 98748
|
15:07 - 1402/02/22
نسخه چاپی

امام جمعه بیله‌سوار:

بلوغ سیاسی، لازمه انتخاب اصلح است

بلوغ سیاسی، لازمه انتخاب اصلح است
امام جمعه بیله‌سوار گفت: مردم ما باید با بلوغ سیاسی کامل در انتخابات به دنبال انتخاب اصلح باشند چراکه همگی در وضعیت بوجود آمده پس از آن مقصر خواهند بود و اعتراض پس از آن کار را به جایی نخواهد برد.

به گزارش سبلان ما، حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه بیله‌سوار در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و تسلیت فرارسیدن یوم شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: یکی از مصادیق بارز رعایت تقوا، احترام به والدین و خدمت به آنان است. خدا نکند که انسان آق والدین شود که در قیامت هیچ عملی انسان را از هلاکت نجات نخواهد داد.

خطیب جمعه بیله‌سوار در ادامه با اشاره به وضعیت عفاف و حجاب در جامعه تصریح کرد: تذکر لسانی بویژه در بحث امر به معروف و نهی از منکر، از مهم‌ترین وظایف مؤمنین نسبت به همدیگر است و بسیاری از مشکلات جامعه در حوزه‌های مختلف با همین تذکر لسانی قابل حل است.

وی خطاب به افرادی که حجاب خود را در جامعه رعایت نمی‌کنند تذکر داد و گفت: کسی که حجاب را در جامعه رعایت نمی‌کند و فرزندان مردم را به سمت گناه می‌کشاند، آیا راضی می‌شود فرد دیگری همین کار را با همسر و فرزند وی انجام دهد؟! قطعا پاسخ وی منفی خواهد بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار در ادامه از مسئولان خواست، با برنامه‌ریزی منسجم و فعالیت هدفمند در بحث امر به معروف و نهی از منکر بویژه عفاف و حجاب در جامعه همت کنند چراکه تمامی تلاش دشمن از این سناریوها و طرح‌ها در قبال ایران، اَندُلُس‌سازی کشور و پیاده‌سازی جنگ ترکیبی و ادراکی هدفمند نسبت به انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بیله‌سوار ادامه داد؛ ایجاد تردید در بین مردم بویژه در بین جامعه نخبگانی کشور که منجر به یاس و ناامیدی آنان از نظام و انقلاب می‌شود از مهم‌ترین ترفندها و طرح‌های روی میز دشمنان ایران اسلامی است که با بصیرت و هوشیاری مردم همچنان توطئه‌هایشان نقش بر آب می‌شود.

عزیزی در ادامه سخنان خود با اشاره به ناکارآمدی برخی مسئولین و ایجاد نارضایتی در بین قاطبه‌ی مردم تصریح کرد: مردم ما ۴۴سال است با تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی فراوانی دست و پنجه نرم کرده و پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند ولی آنچه که آنان را ناراحت می‌کند ناکارآمدی برخی مسئولین است. فردی که از الان با پول میلیاردی وارد صحنه رقابت انتخاباتی می‌شود آیا بعد از پیروزی و تکیه بر صندلی سبز بهارستان، فساد انتصاباتی نخواهد داشت؟! فساد استخدامی نخواهد داشت؟! و هزاران فسادهای دیگر که همگی به نحوی در جامعه شاهد هستیم. اینها هستند که با ناکارآمدی و فساد خود در بین مردم نارضایتی ایجاد می‌کنند.

امام جمعه بیله‌سوار در ادامه تأکید کرد؛ مردم ما باید با بلوغ سیاسی کامل، در انتخابات به دنبال انتخاب اصلح باشند، چراکه همگی در وضعیت بوجود آمده پس از آن مقصر خواهند بود و اعتراض پس از آن، کار را به جایی نخواهد برد.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون ضربه‌ای که از مسئولان ناکارآمد و بی لیاقت خورده است از هیچ دشمن خارجی ندیده است. اگر مسئولان به معنای واقعی کلمه همت کنند، بن‌بستی برای پیشرفت کشور نخواهیم داشت.

خطیب جمعه بیله‌سوار در پایان با اشاره به سالروز تأسیس بسیج سازندگی و هفته گرامی‌داشت هلال احمر، از مسئولین امر در شهرستان بیله سوار تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد