سرویس: سیاسی
کد خبر: 988
|
23:30 - 1391/08/11
نسخه چاپی

اعلام آمادگی دانش آموزان اردبیلی برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان

اعلام آمادگی دانش آموزان اردبیلی برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان
سبلانه: فرهنگیان و دانش آموزان استان اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن اعلام آمادگی برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان، از عموم مردم برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کردند.

به گزارش سبلانه، در بیانیه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل آمده است: 13 آبان یکی از عبرت های قابل تامل انقلاب اسلامی و نشان دهنده معجزه توکل به قدرت الهی و ایستادگی همراه با بصیرت در راه رسیدن به هدف است.


دراین بیانیه آمده است: بار دیگر تاریخ انقلاب اسلامی ورق خورد و صفحه زرین دیگری به صفحات درخشان حماسه آفرینی ها و ایثارگری ها و استکبار ستیزی های آن اضافه شد و یوم الله 13 آبان را که در آن دهها دانش آموز به دست دژخیمان تا دندان مسلح نظام شاهنشاهی به خاک و خون کشیده شدند در حافظه خود به ثبت رساند.


دانش آموزان حماسه آفرین ما با پیروی و تاسی از الگوهای کمال یافته ای چون شهید فهمیده و مرحمت بالازاده ضمن محکومیت و اعلام برائت از اقدامات مذبوحانه و خفت بار استکبار جهانی در اهانت به ساحت قدسی پیامبر نور ایستاده و ذره ای از آرمان های متعالی و انسان ساز انقلاب اسلامی عقب نشینی نخواهند کرد.



اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان فهیم استان خواسته است با حضور پرشور ، گسترده و انقلابی در راهپیمایی ضد استکباری روز جمعه 12 آبان که بعد از برگزاری نماز عبادی و سیاسی جمعه آغاز می شود همدوش با مردم فهیم ، همیشه در صحنه و قدرشناس ایران اسلامی شرکت کنند.



شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز با صدور بیانیه ای از حضور پرشور تشکل ها و انجمن های دانش آموزی استان در راهپیمایی روز جمعه خبر داد.

 

انتهای پیام/
 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد