سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98822
|
08:59 - 1402/02/30
نسخه چاپی

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن اردبیل:

حساب 100 امام(ره) شفاف و بدور از هرگونه شبهه است

حساب 100 امام(ره) شفاف و بدور از هرگونه شبهه است
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن استان اردبیل با بیان اینکه در 4 دهه اخیر نزدیک یک هزار واحد مسکونی توسط حساب 100 امام (ره) در استان ساخته شده و در حال احداث است، گفت: حساب 100 امام (ره) شیشه‌ای، شفاف و بدور از هرگونه شبهه است.

حجت‌الاسلام سید سعید میراحدی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما، به تشریح برکات حساب ۱۰۰ امام خمینی(ره) در استان اردبیل پرداخت و گفت: محرومیت‌زدایی و خانه‌دار شدن  برخی از نیازمندان در 4 دهه اخیر از برکات حساب 100 امام در استان اردبیل است.

وی با بیان اینکه حساب 100 امام(ره) شیشه‌ای و شفاف و بدور از هرگونه شبهه است، گفت: در 4 دهه گذشته و از زمان راه‌اندازی حساب 100 امام(ره) تاکنون نزدیک یک هزار واحد مسکونی توسط حساب 100 امام(ره) و خیرین برای نیازمندان مشمول طرح، احداث شده و تعدادی نیز در حال احداث است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اردبیل به اقدامات حساب 100 امام(ره) در بازسازی واحدهای مسکونی در زمان جنگ تحمیلی و بلایای طبیعی اشاره کرد و گفت: حساب 100 امام(ره) استان اردبیل در کنار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن مشارکت فعال در بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده از جنگ تحمیلی در بازسازی خانه‌های مردم در بلایای طبیعی همچون زلزله اهر، سرپل‌ذهاب،معمولان و خوی حضور فعال و سازنده‌ای داشته و از نیازمندان دستگیری کرده است.

وی گفت: در سایه حساب ۱۰۰ امام(ره) و شکل‌گیری بنیاد مسکن در روستاها و مناطق محروم چهره فقر و نداری برچیده شده و تا حد زیادی روستائیان و جامعه عشایری از خدمات این نهاد انقلابی به شکل گسترده بهره‌مند شده‌اند.

میراحدی خاطرنشان کرد: برنامه‌های عمرانی همچون طرح مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در روستاها با پرداخت تسهیلات کم‌بهره و ارائه خدمات فنی از سوی بنیاد مسکن از جمله طرح‌های حساب 100 امام (ره) است که با استقبال خوب روستائیان روبرو شده و هم اکنون نیز بیش از ۶۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی استان اردبیل به نقطه ایمن و مقاوم در برابر زلزله و دیگر حوادث رسیده است.

 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد