سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98832
|
06:35 - 1402/02/31
نسخه چاپی

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

باغ شریعت بزرگترین تنفس‌گاه شهر اردبیل می‌شود

باغ شریعت بزرگترین تنفس‌گاه شهر اردبیل می‌شود
سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: باغ شریعت بدون تغییر هرگونه کاربری و صرفا جهت توسعه فضای سبز به عنوان بزرگترین تنفس‌گاه شهر اردبیل مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سلامت صفری سخنگوی شورای شهر اردبیل در گفتگو باسبلان ما، به تشریح وضعیت باغ شریعت اردبیل پرداخت و گفت: از 2 دهه گذشته تلاش‌ها برای تملک باغ شریعت و تبدیل آن به عنوان بزرگترین تنفس‌گاه  شهر اردبیل آغاز شده بود که در نهایت این اقدام مهم در ششمین شورای شهر اردبیل محقق شد و با پیشنهاد شهردار اردبیل، این پروژه عظیم پیگیری و به ثمر نشست.

وی از تکمیل پل قدس ، پل نیایش، احداث پل بزرگ بسیج و پارک ۱۱ هکتاری و چند پروژه بزرگ و ماندگار به عنوان گوشه ای از خدمات شورای ششم به آحاد مردم شهرستان اردبیل نام برد و گفت: تملک باغ شریعت  از اول شروع دوره ششم  شورا بعنوان یک دغدغه کاری بوده و بارها در کمیسیون‌های تخصصی و جلسات شورا نیز مطرح شده است اما وجود مشکلات مالی و ابهاماتی در مالکین اصلی، مسائل قضایی و فرایند کاری موجب‌ شد گام‌ها با احتیاط برداشته شود.

صفری به طرح توسعه باغ شریعت اردبیل اشاره کرد و گفت: باغ شریعت بدون تغییر هرگونه کاربری و صرفا جهت توسعه فضای سبز به عنوان بزرگترین تنفس‌گاه شهر اردبیل مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد