سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 98834
|
08:20 - 1402/02/31
نسخه چاپی

رئیس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین‌شهر:

اجلاسیه شهدای مشگین‌شهر سوم خرداد برگزار می‌شود

اجلاسیه شهدای مشگین‌شهر سوم خرداد برگزار می‌شود
رئیس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین‌شهر از برگزاری اجلاسیه 777 شهید این شهرستان خبر داد و گفت: اجلاسیه شهدای مشگین‌شهر همزمان با سوم خرداد برگزار می‌شود.

محمد جعفری رئیس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین شهر در گفتگو باسبلان‌ما، از برگزاری اجلاسیه 777 شهید شهرستان مشگین‌شهر خبر داد و گفت:  این اجلاسیه همزمان با سوم خرداد در مصلی بزرگ مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

وی به تشریح جزئیات اجلاسیه شهدای مشگین‌شهر پرداخت و گفت: سردار رحیم نوعی‌اقدم از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت در این اجلاسیه به سخنرانی خواهد پرداخت.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری اجلاسیه شهدای شهرستان مشگین‌شهر در ادامه سخنان خود به تشریح برنامه‌های فرهنگی و هنری این اجلاسیه پرداخت و گفت: مهدی شوقی از مداحان جوان و گام دومی اردبیل در وصف شهدا به مداحی خواهد پرداخت.

وی از شعرخوانی شعرای صاحب نام استان اردبیل و شهرستان مشگین شهر در اجلاسیه شهدای مشگین‌شهر خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه‌های هنری، رونمایی از 3 کتاب روایت عشق، زندگی‌نامه 22 شهید هنرمند مشگین‌شهر و قرار در دوپازا سرگذشت سردار محمود بنی‌هاشم در کنار رونمایی از پوستر17 شهید شهرستان مشگین‌شهر از جمله شهید ابوالفضل نظری شهید شاخص سال مشگین شهر، سرداران و فرماندهان مشگین‌شهر در دوران دفاع مقدس و شهدای زیر 13 سال مشگین شهر از جمله برنامه‌های این اجلاسیه در روز سوم خرداد است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد