سرویس: سیاسی
کد خبر: 98851
|
16:05 - 1402/03/01
نسخه چاپی

بیانیه سپاه حضرت عباس (ع) به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

بیانیه سپاه حضرت عباس (ع) به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سبلان ما، سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانیه‌ای صادر کرد.

آمده است: سوم خرداد ۱۳۶۱ نقطه عطف ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس، تنها گرامیداشت سالروز آزادسازی یک شهر نیست و درگذشت زمان محصور نخواهد گردید بلکه "سوم خرداد" فرا زمانی است.

در این بیانیه آمده است: آزادسازی خرمشهر از مهم‌ترین اهداف عملیات بیت المقدس در سال ۱۳۶۱ در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بود که این شهر پس از ۵۷۸ روز از اشغال رژیم بعث عراق آزاد شد.

سپاه حضرت عباس اردبیل تصریح کرد: حماسه سوم خرداد، نماد پیوستگی و وحدت رزمندگان اسلام در دفاع از امنیت و تمامیت ارضی ایران اسلامی و الگویی روشن برای همه نسل‌های آینده در دفاع از استقلال و حریم میهن عزیز است.

در این بیانه تاکید شده است: "خرمشهر را خدا آزاد کرد" زیرا آحاد ملت ایران با خداوند متعال، میثاق صیانت از دین و پایداری در مقابل دشمنان اسلام بسته و دست بیعت با رهبر خدایی و الهی داده بودند و خداوند آنچنان که وعده داده بود ملت را یاری و خرمشهر را آزاد کرد و دشمن تا بن دندان مسلح را از پیروزی بر ملت غیور ایران ناامید و مایوس ساخت.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: این عملیات طی چندین مرحله انجام شد و در نهایت در سوم خرداد ماه آزادی خرمشهر را رقم زد و رهبر کبیر انقلاب در اوج خداباوری و اخلاص، فرمود: "فتح خرمشهر فتح خاک نیست؛ فتح ارزش‌های اسلامی است؛ خرمشهر شهر لاله های خونین است؛ خرمشهر را خدا آزاد کرد".

سپاه حضرت عباس اردبیل در این بیانیه یاد و خاطره همه رزمندگان و حماسه‌سازان دفاع مقدس بویژه شهدای عملیات بزرگ و غرور آفرین آزادی خرمشهر را گرامی داشت.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد