سرویس: سیاسی
کد خبر: 98853
|
06:08 - 1402/03/02
نسخه چاپی

دبیرکل هسته بین الملل بسیج دانشجویی اردبیل:

همایش فرزندان مکتب امام در اردبیل برگزار می‌شود

همایش فرزندان مکتب امام در اردبیل برگزار می‌شود
دبیرکل هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: همایش بزرگ فرزندان مکتب امام روح الله(ره) با محوریت جریان مقاومت در اندیشه امام خمینی(ره) و بررسی تحولات منطقه قفقاز در اردبیل برگزار می‌شود.

پویا حاجی‌وند دبیرکل هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی اردبیل در گفتگو باسبلان ما، به سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: منظومه فکری و مکتب سیاسی امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبتنی بر شاخص‌هایی همچون عدالت، مردم سالاری، مبارزه با فساد، مدیریت جهادی، استکبار ستیزی، ساده زیستی، حمایت از محرومان و مستضعفان و اتحاد مسلمانان است که امروز باید به جامعه علی‌الخصوص نسل جوان معرفی شود.

وی بر ضرورت فعالیت در عرصه جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: امروز بزرگداشت امام خمینی(ره) به مثابه بزرگداشت یک مکتب و جریان فکری عظیم اسلامی است لذا باید در مسیر جهاد تبیین با بهره گیری از فرصت‌های مختلف ابعاد شخصیتی و منظومه فکری امام راحل را به نسل جوان منتقل کنیم.

دبیرکل هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان‌ اینکه استکبارستیزی امام خمینی(ره) ریشه در باور های عمیق قرآنی داشت، ادامه داد: از همان ابتدای نهضت انقلاب اسلامی، گفتمان و اندیشه امام(ره) در دنیا مطرح شد و همه آزادگان و آزادی خواهان عالم در راه مبارزه با ظم و استبداد این اندیشه و تفکر امام(ره) را الگوی خود قرار دادند.

وی از برگزاری همایش بزرگ فرزندان مکتب امام روح الله(ره) در اردبیل خبر داد و گفت: همایش بزرگ فرزندان مکتب امام روح الله(ره) با محوریت جریان مقاومت در اندیشه امام خمینی(ره) و بررسی تحولات منطقه قفقاز در اردبیل و با حضور عموم دانشجویان برگزار می‌شود.

حاجی‌وند گفت: این همایش با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۲ با سخنرانی نورالدین شیرین مدیر شبکه جهانی تلویزیونی قدس TV ترکیه و روزنامه نگار و تحلیلگر سیاسی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد