سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98855
|
07:32 - 1402/03/02
نسخه چاپی

شهردار اردبیل:

بزرگترین پروژه شهرداری اردبیل به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود

بزرگترین پروژه شهرداری اردبیل به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود
شهردار اردبیل از احداث پل بسیج در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: این پروژه به‌عنوان بزرگترین پروژه شهرداری اردبیل به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

 محمود صفری شهردار اردبیل در گفتگو باسبلان ما، از احداث بزرگترین پروژه عمرانی شهرداری اردبیل خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این پل، بار ترافیکی اردبیل نیز کاهش می‌یابد.

وی به تفاوت پروژه پل بسیج با سایر پروژه‌های شهرداری اشاره کرد و گفت: عملیات عمرانی پل بسیج علی‌رغم این‌که پروژه به صورت رسمی کلنگ‌زنی نشده ولی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی مواجهه است که این خود بیانگر عزم راسخ شهرداری برای بهره‌برداری از این پروژه در زمان مقرر است.

 صفری در ادامه سخنان خود به جزئیات این پروژه عظیم اشاره کرد و گفت: پل بسیج در ۷ جبهه‌ی کاری با ۹ رمپ و ۴ لوپ  با اعتبار ۵ هزار میلیارد ریال در حال احداث است.

وی به محل احداث پل بسیج نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه در محل پل هوایی اردبیل با هدف تکمیل کمربندی اردبیل که سال‌ها است به صورت ناقص رها شده است اجرا می‌شود تا با افتتاح این پل، کمربندی اصلی اردبیل به خیابان‌های اطراف شورابیل وصل شده و حجم ترافیک در میدان بسیج کاهش یابد.

شهردار اردبیل از افتتاح رسمی بزرگترین پروژه عمرانی شهرداری اردبیل در دهه اول خرداد  خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود پل بسیج تا پایان سال ۱۴۰۳ افتتاح و زیربار ترافیک برود.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد