سرویس: سیاسی
کد خبر: 98873
|
10:40 - 1402/03/03
نسخه چاپی

فرمانده دوران دفاع مقدس:

کار برای‌خدا،پیام‌ حماسه سوم خرداد است

کار برای‌خدا،پیام‌ حماسه سوم خرداد است
فرمانده دوران دفاع مقدس به تبیین پیام‌های سوم خرداد پرداخت و گفت: اگر می‌خواهیم نسل‌های خرمشهر تربیت کنیم و خرمشهرهای پیشرو را فتح کنیم باید میان خود و خدا را اصلاح کنیم و در این راه باید از خود، خانواده و بسیج شروع کنیم.

به گزارش سبلان ما ، سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت پیش از ظهر امروز در صبحگاه نیروهای مسلح که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در  محل ستاد سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد به بیان رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس آزادسازی خرمشهر پرداخت و گفت: سوم خرداد سالروز عزت، شرف، برخورداری از نصرت الهی پیروزی اخلاص، باورهای دینی، شهامت، شجاعت، صف شکنی، شب شکنی، پیروزی سربازان ولایت و اطاعت از ولایت است.

وی در ادامه سخنان خود به بازخوانی پیام‌های حماسه سوم خرداد، آزادسازی خرمشهر پرداخت و گفت: ۲۵ روز مقاومت، جهاد، شهامت، شجاعت را خداوند متعال در سوم خرداد داد و خرمشهر را آزاد کرد.

وی از اصلاح میان خود و خدا به‌عنوان رمز موفقیت فتح خرمشهر نام برد و گفت: اگر می‌خواهیم نسل‌های خرمشهر تربیت کنیم و خرمشهرهای پیشرو را فتح کنیم باید میان خود و خدا را اصلاح کنیم و در این راه باید از خود، خانواده و بسیج شروع کنیم.

وی پیام شهید مهدی باکری را یادآور شد و گفت: طبق فرموده شهید باکری توکل و توسل به خداوند متعال غیرممکن‌ها را ممکن می‌کند؛ بنابراین همه باید تلاش کنیم تا با نیت‌های خالص، توکل و توسل بر خداوند متعال به خط بزنیم و بدانیم که نصرت الهی با ما است و خداوند غیرممکن‌ها را ممکن خواهد کرد.

وی کار برای‌خدا را از دیگر پیام‌های حماسه سوم خرداد نام برد و گفت: در خدمت به خانواده، جامعه در منابر و مساجد در همه حالات با تاسی از شهدا بگذاریم کارهایمان برای‌خدا بماند.

وی به توصیه حاج‌قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: ما هر چقدر هم توانا باشیم و از امکانات و تجهیزات برخوردار باشیم در انجام مأموریت‌ها باید خود را هیچ حساب کنیم؛ چراکه هرچه داریم از خداوند متعال است.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد