سرویس: اقتصادی
کد خبر: 98899
|
08:23 - 1402/03/06
نسخه چاپی

مسئول قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی اردبیل:

جشنواره مبارزه با مفاسد اقتصادی در اردبیل برگزار می‌شود

جشنواره مبارزه با مفاسد اقتصادی در اردبیل برگزار می‌شود
مسئول قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان اردبیل از برگزاری جشنواره مبارزه با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا در اردبیل خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور عضو شورای عالی امنیت ملی آغاز به کار می‌کند.

مهدی جدی مسئول قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما،  از آغاز به کار جشنواره مبارزه با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا در اردبیل خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور سعید جلیلی عضو شورای‌عالی امنیت ملی و مرتضی پورکاظمی شایسته معاون ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهاد ریاست‌جمهوری 8 خرداد در دانشگاه محقق اردبیلی رسماً فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی بازخوانی 8 فرمان مقام معظم رهبری درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی و فرمان ۴ ماده‌ای مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از جمله اهداف برگزاری این رویداد عنوان کرد و گفت: امروز کشور ما تشنه فعالیّت اقتصادی سالم و ایجاد اشتغال برای جوانان و سرمایه‌گذاری مطمئن است.

جدی مشکلات پیشروی تولیدکنندگان را یادآور شد و گفت: برای رشد تولید در کشور و گشایش‌های اقتصادی باید دست مفسدان و سوءاستفاده‌کنندگان از امکانات دولتی قطع شود تا با طرد امتیاز طلبان و زیاده‌خواهان و انحصارطلبان از سیستم اقتصادی کشور، تولیدکنندگان واقعی بتوانند با رونق‌دادن به خطوط تولید خود ضمن اشتغال‌زایی، چرخ تولید در کشور را به حرکت درآورده و استان اردبیل را در مسیر توسعه و پیشرفت همراهی کنند.

وی خواستار عملیاتی‌شدن فرمان 8 ماده‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی شد و گفت: اگر به فرمان 8 ماده‌ای مقام معظم رهبری عمل می‌شد الان وضعیت مبارزه با فساد در کشور این گونه نبود.

 

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد