سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98905
|
07:24 - 1402/03/07
نسخه چاپی

امام جمعه مشگین‌شهر:

پوشش نامتعارف، عامل ناهنجاری‌های اخلاقی در جامعه است

پوشش نامتعارف، عامل ناهنجاری‌های اخلاقی در جامعه است
امام جمعه مشگین‌شهر به بحران هویتی غرب اشاره کرد و گفت: پوشش نامتعارف با تصاویر و نوشته‌های غیراخلاقی از عوامل ناهنجاری‌های اخلاقی در جامعه است و این مهم باید مدنظر متولیان مربوطه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در گفتگو باسبلان ما، از برگزاری نشست تخصصی زیست عفیفانه و پایداری خانواده در نظام اسلامی در مشکین‌شهر خبر داد و گفت: همان گونه که بانوان ملزم به کنترل رفتارهای اجتماعی و دقت در پوشش خود در چارچوب قانون و شرع مقدس اسلام هستند، آقایان نیز وظایفی دراین‌خصوص و رعایت پوشش ظاهری دارند که باید رعایت کنند تا خانواده‌ها از پایداری و استحکام لازم در جامعه برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه عفت چشم و گوش و پوشش مناسب بر هر فردی واجب است، گفت: دنیای غرب بانفوذ در جامعه ایرانی در صدد ایجاد بحران در هویتی در خانواده‌های ایرانی است تا از این طریق بتواند به امیال پست و خواسته‌های نامشروع خود برسد.

امام‌جمعه مشکین‌شهر در ادامه سخنان خود با انتقاد از پوشش نامتعارف برخی از افراد در جامعه گفت: پوشش نامتعارف با تصاویر و نوشته‌های نامناسب و غیراخلاقی از عوامل ناهنجاری‌های اخلاقی در جامعه است و این مهم باید مدنظر متولیان مربوطه قرار گیرد.

باوقار از متولیان فرهنگی خواست تا با برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم ضمن فرهنگ‌سازی سبک زندگی ایرانی‌اسلامی در جامعه، زمینه‌های استفاده از پوشش‌های نامتعارف در جامعه را کاهش دهند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد