سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98914
|
18:16 - 1402/03/07
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

قاتلان زن ۷۰ ساله عنبران نمین دستگیر شدند

قاتلان زن ۷۰ ساله عنبران نمین دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری قاتلان زن ۷۰ ساله عنبران نمین خبر داد و گفت: در پی قتل پیر زن ۷۰ ساله در یکی از محلات بخش عنبران شهرستان نمین و سرقت طلا و جواهرات او، بررسی موضوع با هدف کشف قتل و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان نمین قرار گرفت.

به گزارش سبلان ما، جواد تقوی فرمانده انتظامی استان اردبیل بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری قاتلان زن ۷۰ ساله عنبران نمین خبر داد و گفت: در پی قتل پیر زن ۷۰ ساله در یکی از محلات بخش عنبران شهرستان نمین و سرقت طلا و جواهرات او، بررسی موضوع با هدف کشف قتل و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان نمین قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام بررسی های تخصصی، قاتلان را که زن و شوهر هستند، شناسایی و هنگام فروش طلا و جواهرات مسروقه در شهر عنبران دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه طلا و جواهرات مسروقه متعلق به مقتول است، بیان کرد: این زن و شوهر قاتل در بازجویی های پلیس به قتل پیرزن و سرقت طلا و جوهرات او اعتراف کردند.

سردار تقوی با بیان اینکه این قتل در کمتر از ۷۲ ساعت کشف، و قاتلان دستگیر شدند، تصریح کرد: قاتلان با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

منبع: روابط عمومی نیروی انتظامی نمین

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد