سرویس: سیاسی
کد خبر: 98927
|
15:24 - 1402/03/08
نسخه چاپی

نماینده مردم شهرستان‌ خلخال در مجلس شورای اسلامی:

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از بدنه تعلیم و تربیت است

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از بدنه تعلیم و تربیت است
نماینده مردم شهرستان‌ خلخال در مجلس شورای اسلامی از لزوم تعیین وزیر آموزش‌وپرورش در سریع‌ترین زمان ممکن خبر داد و گفت: وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش کاربلد و از بدنه تعلیم و تربیت است.

به گزارش سبلان ما،  سید غنی نظری نماینده مردم شهرستان‌ خلخال در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به گزینه پیشنهادی وزارت آموزش‌وپرورش اشاره کرد و گفت: صحرایی صلاحیت‌های لازم برای تصدی کرسی وزارت آموزش‌وپرورش را دارد و می‌تواند این وزارتخانه را اداره کند.

وی گفت: با توجه با ارزیابی‌هایی که از عملکرد صحرایی در 2 ماه اخیر داشتم، ایشان چهره‌ دانشگاهی است که تمام مراحل مدیریتی از پایین‌ترین رده آموزش‌وپرورش تا مدارج عالی را طی کرده است.

نظری گفت: وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش سابقه فعالیت و تدریس در روستا، شهر، دوره راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه را دارد و اکنون هم مسئول دانشگاه فرهنگیان است که از بالاترین رده‌های آموزش‌وپرورش است.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف مسائل و چالش‌های آموزش‌وپرورش مانند قانون رتبه‌بندی، تعیین تکلیف نیروهای خدماتی و کارکنان اداری گفت: مجلس در حل این مسائل مطالبه اجرای کامل این موارد را دارد و به کمتر از آن قانع نیست و کسانی که سال‌ها در آموزش‌وپرورش زحمت کشیده‌اند، باید به حقوق و مطالبات خود برسند.

وی گفت: وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش برای حل این مسائل برنامه و توانمندی‌های لازم را دارد.

 

 

منبع: ایرنا

 

 انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد