سرویس: سیاسی
کد خبر: 98931
|
13:07 - 1402/03/09
نسخه چاپی

معاون قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع):

ذهن‌ غرب، مملو از مانع‌تراشی‌ها برای پیشرفت ایران است

ذهن‌ غرب، مملو از مانع‌تراشی‌ها برای پیشرفت ایران است
معاون قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در اجلاسیه شهدای شهرستان نیر خیانت‌های غرب و آمریکا در برجام را متذکر شد و گفت: غرب با رصد لحظه‌ای پیشرفت‌های ایران، با کارشکنی و فتنه‌اندوزی مانع ورود تکنولوژی‌های روز به ایران و سرمایه‌گذاری‌های کلان در کشور می‌شود.

به گزارش سبلان ما، سردار کریم علی‌نژاد معاون قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) پیش از ظهر امروز در اجلاسیه شهدای شهرستان نیر به تاریخ 200 سال اخیر کشور اشاره کرد و گفت: غربی‌ها برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران 4 راهبرد تجزیه ایران، تضعیف ایران، مانع‌تراشی برای پیشرفت و نهایتاً نابودی ایران در ذهن‌های پوشالی خود دارند و شبانه‌روز در تلاش هستند تا با به‌کارگیری انواع تهدیدها و تحریم‌ها به امیال شوم خود رسند.

وی خیانت‌های انگلیس در 200 سال گذشته اشاره کرد و گفت: انگلیس به‌منظور دستیابی به منابع هندوستان چراغ‌سبز برای اشغال شمال ایران به شوروی سابق داد و در دوران قحطی نیز با کارشکنی‌های مختلف هولوکاست واقعی را در ایران رفم زد طور یکه در منابع تاریخی بین 8 الی 10 میلیون ایران جان خود را از دست دادند.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس با بیان اینکه غرب خشونت‌طلب است، گفت: اسناد ما در مورد جنایات غرب، جنگ‌هایی است که سردمداران غرب برای استعمار مردم در جهان به‌ویژه آفریقا و آسیا به راه انداختند.

وی به قراردادهای ننگین دوران قاجار و پهلوی اشاره کرد و گفت: غرب با توطئه‌های خود قراردادهای ننگین ترکمنچای و گلستان را به ایران تحمیل کرد و امروز نیز درصدد بود تا با تحمیل برجام همان دوران سیاه را تکرار کند.

سردار علی‌نژاد خباثت‌ها و خیانت‌های غرب و امریکا در برجام را متذکر شد و گفت: غرب با رصد لحظه‌ای پیشرفت‌های ایران را در عرصه علم و تکنولوژی زیر نظر دارد و با کارشکنی و فتنه اندوزی مانع ورود تکنولوژی‌های روز به ایران و مانع سرمایه‌گذاری‌های کلان در کشور ما است.

وی جریان نفوذ را متذکر شد و گفت: غرب درگذشته با نفوذهای خود قراردادهای ننگین به کشور ما تحمیل و سرزمین‌های زیادی را از خاک ایران بزرگ جدا کرد.

سردار علی‌نژاد دوران پیش از انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: ملت ایران اسلامی بسیار متفاوت‌تر از دوران پیش از انقلاب اسلامی است؛ چراکه امام خمینی (ره) با ایجاد انقلاب اسلامی، مکتب اسلام را زنده و احیا کرد و امروز ملت ایران با بهره‌مندی از مکتب اسلام در راه اعتلای کشور و خود تلاش می‌کنند.

وی دشمن‌شناسی را از ویژگی‌های بارز مام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تربیت نسل انقلابی رسالت و وظیفه خانواده‌های ایرانی است تضمن حفظ و تداوم انقلاب اسلامی آینده کشور نیز صیانت و تضمین شود.

معاون قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در پایان سخنان خود به اقدامات امام خمینی (ره) در اوایل  انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اولین کار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی تثبیت ارتش بود.

وی ایثار و فداکاری‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس  و برهه فعلی را یادآور شد و گفت: امام خمینی (ره) با صدور پیام تاریخی خود در مورد ارتش  و تثبیت جایگاه نیروهای مسلح، ارتش نیز جواب اعتماد امام راحل را داد و در دفاع مقدس با ایثار و فداکاری‌های خود در کنار سپاه و بسیج حماسه‌های ماندگاری در تاریخ کشور به یادگار گذاشت.

سردار علی‌نژاد با بیان اینکه برادران ارتشی سنگر به سنگر و خاکریز به خاکریز از سرزمین‌های ایران اسلامی دفاع کردند، تجربیات آن دوران ماندگار امروز در جبهه مقاومت نیز بکار گرفته می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود از تأسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت سال 58 و راه‌اندازی بسیج مستضعفین  در 5 آذر سال از دیگر اقدامات اساسی امام راحل برای ماندگاری انقلاب اسلامی نام برد و گفت: ملت ایران با فرماندهی امام راحل در دوران دفاع مقدس و بعد از آن رهبر معظم انقلاب اسلامی در برهه کنونی ضمن تقویت وحدت، انسجام، اتحاد و شور انقلابی در برابر متجاوزین شرق و غرب از مرزهای کشور جانانه دفاع کرده و خواهند کرد.

سردار علی‌نژاد با بیان اینکه شهدا نفوذناپذیر و تغییرناپذیر هستند گفت: همه باید تلاش کنیم تا خصلت‌های شهدا را در جامعه ترویج و انسان‌های فرهیخته‌های همچون شهدا به کشور تحویل دهیم 

معاون قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) تصریح کرد: امروز در سایه ایثار شهدا در دوران دفاع مقدس تا جبهه مقاومت، جوانان ما الگو و سرآمد جوانان جهان اسلام و مستضعفین عالم هستند.

 

 

 

انتهای پیام/ج


نظرات بازدیدکنندگان

ح
07:52 - 1402/03/13

کارشناس ثبت اختراع هم همینطوره


نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد