سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98943
|
15:42 - 1402/03/10
نسخه چاپی

با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛

اجلاسیه شهدای روحانی استان اردبیل +عکس

اجلاسیه شهدای روحانی استان اردبیل +عکس
اجلاسیه شهدای روحانی استان اردبیل با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در اردبیل برگزار شد.

به گزارش سبلان ما،  اجلاسیه شهدای روحانی استان اردبیل با حضور حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، حجت الاسلام حسین علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)، ائمه جمعه استان اردبیل و روحانیون و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام حسین علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در این مراسم به چایگاه و نقش روحانیت در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پرداخت و گفت: 38 شهید طلبه و روحانی از استان اردبیل در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و نظام اسلامی شده است.

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) نیز در این اجلاسیه با بیان اینکه روحانیون نقش مهمی در روشنگری افکار عمومی، ساخت فرهنگ ناب ملی و ترویج فرهنگ اسلامی دارند، گفت: علما در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جنگ امروز صدای ترویج اسلام و جهاد تبیین و روشنگری بوده و هستند.

تلاوت قران کریم، اجرای مارش نظامی، تئاتر با موضوع تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس، روایتگری حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری  و رونمایی از اپلیکیشن شهدای روحانی و تجلیل از  آمر به معروف و نهی از از منکر اردبیل از جمله برنامه های این اجلاسیه در اردبیل بود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد