سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98947
|
08:03 - 1402/03/11
نسخه چاپی

رئیس بنیاد ۱۵ خرداد:

افزایش جمعیت، نیازمند فرهنگ‌سازی است

افزایش جمعیت، نیازمند فرهنگ‌سازی است
رئیس بنیاد ۱۵ خرداد به تشریح برنامه‌های افزایش جمعیت پرداخت و گفت: برای عبور از چالش جمعیتی پیشرو نیازمند فرهنگ‌سازی و همت همگانی هستیم.

حمیدرضا علیان‌زادگان رئیس بنیاد ۱۵ خرداد در گفتگو با سبلان ما، از اجرای طرح‌های مختلف در حمایت از جوانی جمعیت خبر داد و گفت: ارائه کالا و خدمات به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیش‌تر از جمله اقدامات مهم در انگیزه‌بخشی در افزایش جمعیت است.

وی از انتخاب اردبیل به‌عنوان استان پیشرو در خصوص برنامه‌های جوانی جمعیت نام برد و گفت: برنامه حمایت غذایی و درمانی از مادران باردار خانواده‌های محروم، از استان اردبیل آغاز می‌شود.

علیان زادگان گفت: محرومیت‌زدایی و خدمت به مستضعفین در حوزه‌های سلامت و عمران اجتماعی را از رسالت‌های ویژه بنیاد ۱۵ خرداد برشمرد و خاطرنشان کرد: در دوره تحول بنیاد ۱۵ خرداد، از جمله فعالیت‌های محوری بنیاد ورود به کارویژه‌های حوزه جوانی جمعیت است

وی جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین را اولویت بنیاد 15 خرداد در اجرای برنامه‌ها نام برد و گفت: زمانی که خود مردم پای‌کار بیایند و در اجرای طرح‌ها مشارکت کنند برنامه‌ها از ماندگاری و اثرگذاری بالاتری برخوردار خواهند شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد