سرویس: اخبار آذربایجان
کد خبر: 98948
|
10:14 - 1402/03/11
نسخه چاپی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی:

قاچاقچی نوشابه به بیش از ۲ میلیارد ریال جریمه محکوم شد

قاچاقچی نوشابه به بیش از ۲ میلیارد ریال جریمه محکوم شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: قاچاقچی انواع نوشیدنی های مجاز خارجی در این استان به پرداخت ۲ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش سبلان ما ، صمد حضرتی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا گفت: به دنبال گزارش ارسالی ماموران انتظامی چاراویماق پرونده ای به ظن قاچاق کالای مکشوفه در اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان تشکیل و اقدامات لازم برای ضبط کالای مکشوفه و اخذ میزان ارزش کالا انجام شد.

وی اظهار کرد: پرونده متهم به قاچاق انواع نوشیدنی خارجی مجاز به ارزش ۸۷۳ میلیون ریال در اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: پس از احضار متهم و تفهیم اتهام به دلیل غیرموثر بودن دفاعیات و عدم ارایه اسناد و مدارک مثبته و اقدام غیرقانونی در خرید و حمل نوشیدنی های مجاز خارجی بدون رعایت ضوابط قانونی، تخلف وی محرز اعلام شد.

حضرتی، ادامه داد: علاوه بر ضبط کالای مکشوفه با احتساب ارزش خودروی حامل، متهم به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۲ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی همچنین با اشاره به کشف ۷.۵ تن مرغ احتکار شده در شهرستان هشترود، یادآور شد: این میزان شامل بیش از چهار تن مرغ منجمد و بیش از ۳.۵ تن مرغ زنده آماده کشتار است که در یک محل احتکار شده بود.

حضرتی، با بیان اینکه برای فرد احتکار کننده در شعبه تعزیرات این شهرستان پرونده تشکیل شد، افزود: رییس شعبه هشترود بلافاصله پس از وصول پرونده دستور توزیع مرغ های منجمد و ارسال مرغ های زنده برای کشتار و توزیع به قیمت مصوب را صادر کرد.

 

انتهای پیام/ ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد