سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98951
|
11:57 - 1402/03/11
نسخه چاپی

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس:

شرایط بحرانی در شهرستان گرمی اعلام شود

شرایط بحرانی در شهرستان گرمی اعلام شود
نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی به وضعیت مناطق سیل‌زده این منطقه اشاره کرد و گفت: لازم است برای رسیدگی فوری به وضعیت منطقه، استاندار اردبیل شرایط بحرانی در گرمی اعلام کند.

ولی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان گرمی در گفتگو باسبلان ما، به تشریح وضعیت مناطق سیل‌زده شهرستان گرمی اشاره کرد و گفت: حل سریع مشکلات بوجود آمده در سیل اخیر مطالبه عمومی بوده و همه مسئولین کشوری و استانی باید کمک کنند تا مشکلات در سریع‌ترین زمان ممکن حل شود.

وی گفت: بر اثر سیل وحشتناک اخیر در منطقه گرمی، راه‌های مواصلاتی روستاها قطع شده و مردم مناطق سیل‌زده نیز از مشکلات عدیده‌ای چون قطع آب آشامیدنی در رنج هستند.

این نماینده مجلس به رایزنی با وزارت کشور و مدیریت بحران در  خصوص حل سریع مشکلات مردم شهرستان گرمی اشاره کرد و گفت: لازم است برای ارسال سریع خدمات به مناطق سیل‌زده استاندار اردبیل شرایط بحرانی در این شهرستان اعلام کند تا روند اجرایی کارها تسهیل شود.

اسماعیلی در پایان سخنان خود از پای‌کار بودن مسئولین شهرستانی در امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده از سیل اخیر قدردانی کرد و گفت: در صورت مشاهده کم‌کاری و گزارش نهادهای نظارتی در این زمینه، با عوامل برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد