سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98953
|
17:57 - 1402/03/11
نسخه چاپی

فرماندار اردبیل خبر داد:

عرضه فوق‌العاده نان در ۲۶ واحد کشیک نانوایی تا پایان شهریور

عرضه فوق‌العاده نان در ۲۶ واحد کشیک نانوایی تا پایان شهریور
فرماندار اردبیل از پخت و عرضه فوق‌العاده نان در ۲۶ واحد کشیک نانوایی در اردبیل خبر داد و گفت: نانوایی‌های تعیین شده از امروز تا پایان شهریور هر روز تا ساعت 21 شب به عرضه نان خواهند پرداخت.

به گزارش سبلان ما، سید محمد اعتماد اعجازی فرماندار اردبیل عصر امروز در جلسه قرارگاه رصد و پایش آرد و نان شهرستان اردبیل گفت: از عصر امروز ۱۱ خرداد لغایت ۳۱ خردادماه با تعیین ۲۶ واحد کشیک نانوایی شهری مندرج در درگاه الکترونیکی فرمانداری اردبیل و اداره کل صنعت معدن و تجارت استان، پخت و عرضه فوق‌العاده و خارج از سهمیه روزانه نان انجام و تا حوالی ساعت ۲۱ شب ادامه خواهد داشت.  

وی گفت:  برنامه‌ریزی لازم جهت تعیین و استقرار ناظر در نانوایی‌های دارای سهمیه آرد قابل توجه انجام شده و از اول خردادماه در حال اجرا است. 

به گزارش خبرنگار سبلان‌ما ممنوعیت تعطیلی نانوایان در روزهای جمعه تا پایان شهریورماه ، ساماندهی و توزیع سیستمی و عالانه خمیرمایه درب مغازه نانوایی‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی نانوایان درخصوص چگونگی استفاده از سامانه هوشمند نانینو و کاهش ضریب خطای نانوایان از دیگر مصوبات عملیاتی این قرارگاه  بود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد