سرویس: سیاسی
کد خبر: 98996
|
16:15 - 1402/03/15
نسخه چاپی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع):

استقلال و آزادی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

استقلال و آزادی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه امروز اسلام کانون قدرت است، گفت: استقلال، آزادی و نفی سبیل  دشمنان، بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

به گزارش سبلان ما ، حجت‌الاسلام حسین علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 15 خرداد، به سخنان حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: هنر امام خمینی(ره) در این بود که اسلام را به پشتوانه مردم در ایران احیا کرد و ایران را در خدمت اسلام قرارداد.

وی با بیان اینکه اسلام ناب مرز نمی‌شناسد و ظلم ستیز است، گفت: امروز اسلام کانون قدرت است و انقلاب ما به پشتوانه مردم در بستر شریعت اسلام پیروز شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بزرگترین توفیق انقلاب اسلامی را به خطر انداختن موقعیت نظام سلطه و غرب در برابر جوامع جهانی عنوان کرد و گفت: با مشاهده عظمت نظام اسلامی، غرب و آمریکا به فکر افتاد تا نظام دینی را در کشور ما تضعیف کند، به همین خاطر سعی کرد تا عقلانیت را از مکتب اسلام دور نگه دارد.

حجت‌الاسلام علیی گفت: نظام سلطه سعی کرد تا مقابله با ولایت فقیه را به عنوان تنها راه مقابله با انقلاب اسلامی در پیش بگیرد که در این راستا نیز تفکر مهندسی معکوس را در پیش گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این ۴۳ سال با حربه‌های مختلف دشمنان سعی کردند تا ولایت فقیه و جایگاه رفیع آن را زیر سوال برده و کانون قدرت اسلام را که امامت و ولایت است، به انحراف بکشاند.

حجت‌الاسلام علیی با بیان اینکه امام راحل سومین حاکمیت اسلام را در طول تاریخ با نهضت خود برقرار کرد، گفت: امروز این کانون قدرت و حاکمیت اسلام است که مورد هجمه سنگین دشمنان قرار گرفته و دشمنان در این ۴۴ سال به دنبال نابودی این کانون و مرکزیت قدرت هستند

وی گفت: امام راحل با پشتیبانی مردم بدون توجه به قدرت‌های شیطانی سعی کرد تا حاکمیت الهی را در ایران برقرار کند و این خود مقدمه ظهور و تعجیل در برقراری عدالت مهدوی است.

حجت‌الاسلام علیی در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم ارتحال امام راحل، مظهر ایمان و امیدواری را در نظام اسلامی مظهر رویش‌های جدید عنوان کرده و بر تقویت این روحیه تاکید مؤکد داشتند.

وی به مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: هر چند کشور ما امروز با مشکلات معیشتی رو به رو است که آن نیز با تدبیر دولت در حال حل شدن است، اما دستاوردهای این نظام و روحیه امیدواری مردم ستودنی است و قطعاً این تلاش‌ها و پیگیری‌ها به نتیجه خواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) بزرگترین دستاورد معنوی انقلاب اسلامی را حفظ حاکمیت و تمامیت ارضی کشور عنوان کرد و گفت: در ۴۲۵ سال قبل از پیروزی انقلاب حدود 2 میلیون و پانصد هزار متر مربع خاک این کشور از دست رفته بود و عزت، استقلال و آزادی این کشور مخدوش شده بود اما در این ۴۳ سال یک متر مربع از این خاک به دست بیگانگان داده نشده است که این خود بیانگر عزت، استقلال و آزادی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

وی ضرورت تبعیت از خط ولایت و پیروی از امام عصر را یادآور شد و گفت: در کنار تبعیت محض از ولایت، دین باوری و خداباوری باید مورد توجه قرار گیرد و در کنار آن غیرت دینی به عنوان مهمترین اصل مورد توجه مردم قرار گیرد.

 

حجت الاسلام علیی تلاش دشمن را برای افول غیرت دینی در جامعه یادآور شد و گفت: دشمن تلاش می‌کند با ترویج بی‌بند و باری و شکستن حریم‌های عفت جامعه، ملت ایران را در مسیر هرزگی قرار دهد در حالی که تنها راه مقابله با این توطئه دشمن، جهاد کبیر است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به بیانیه گام دوم اشاره کرد و گفت: دوری از سبک زندگی غربی و ترویج سبک زندگی اسلامی در کنار تلاش برای تحقق جامعه اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی رسالت همه مردم است.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد