سرویس: سیاسی
کد خبر: 99009
|
23:53 - 1402/03/15
نسخه چاپی

کارشناس مسائل فرهنگی:

انقلاب اسلامی با فناوری‌های روز جهانی‌تر می‌شود

انقلاب اسلامی با فناوری‌های روز جهانی‌تر می‌شود
کارشناس مسائل فرهنگی گفت: تبیین و انتقال آرمان‌های انقلاب اسلامی امروز نیازمند بکارگیری فناوری‌های نوین و به‌روز است چراکه جهان با ظهور فناوری‌ها رنگ تحول به خود گرفته بنابراین ما نیز برای انتقال آرمان و پیام خود باید با این تحولات همراه شویم.

اکبر غاربی معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما، به تبیین بیانات مقام معظم رهبری در سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این توصیه‌ها با تاکید بر «افشای دروغ و فریب و جنگ روانی دشمن» گفتند : نگذارید دشمن و ضدانقلاب از انقلاب شما هویت‌زدایی و حقیقیت آن را وارونه‌نمایی کند و نگذارید یاد امام که روح انقلاب است در جامعه کمرنگ شود و امام را تحریف کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سالروز ارتحال گفت: امام خمینی(ره) با راه‌اندازی انقلاب اسلامی 3 تحول عظیم ملی، جهان اسلام و فضای معنوی در جهان بوجود آورد.

غاربی گفت: تبیین و انتقال آرمان‌های انقلاب اسلامی امروز نیازمند بکارگیری فناوری‌های نوین و به‌روز است چراکه جهان با ظهور فناوری‌ها رنگ تحول به خود گرفته بنابراین ما نیز برای انتقال آرمان و پیام خود باید با این تحولات همراه شویم.

غاربی با بیان اینکه در دانشگاه علمی و کاربردی خطوط فکری و سیر مطالعاتی برای همه رشته‌ها در نظر گرفته‌ایم که با نگاهی متفاوت به وضع موجود به سمت آفرینش های علمی حرکت کنیم گفت: توجه به نکات فناورانه و کاربرد به روزترین تجهیزات و ابزارهای هوشمند در بدنه و زیرساخت دانشگاه  از جمله مواردی است که دانشجوی ما می‌تواند متناسب با نیاز خود با رویکردی کاملا متفاوت در این دانشگاه به ادامه تحصیل بپردازد.

معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل در ادامه گفت: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری در مساله هوش مصنوعی و اهمیت آن و نیز اقدامات علمی و عملی که کشورهای مختلف در دنیا انجام داده اند، دانشگاه  علمی کاربردی نیز بر خود واجب می داند تا با شکستن مرزهای دانش و حرکت بر لبه های دانش با تولید محتوا براساس آخرین تحولات علمی در سطح دنیا و معرفی رشته های جدید به مطالعه وضعیت و جایگاه کشور در حوزه هوش مصنوعی در جهان به این مهم دست پیدا کند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد