سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 99053
|
09:40 - 1402/03/17
نسخه چاپی

مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (ع):

سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج برگزار می‌شود

سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج برگزار می‌شود
مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل از فراخوان ثبت نام سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج خبر داد و گفت: علاقمندان تا 15 تیرماه فرصت دارند جهت ثبت نام در این رویداد بزرگ قرآنی اقدام کنند.

حجت‌الاسلام داود سلامت، مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، از آغاز ثبت نامسی امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج خبر داد و گفت: این مسابقات دردر سه بخش فردی، خانوادگی و گروهی ویژه خواهران و برادران برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه این مسابقه طی ۵ مرحله شامل مرحله بین مساجد و پایگاه‌ها (حوزه‌ای)، مرحله شهرستانی (ناحیه)، مرحله استانی، مرحله ارزیابی کشوری (نیمه‌نهایی) و مرحله نهایی برگزار می شود، گفت: این دوره از مسابقات با هدف انس عمومی جامعه و آحاد بسیجیان با قرآن و به منظور رونق آموزش‌های قرآنی از طریق برقراری کلاس‌های قرآنی در سطح نواحی و پایگاه‌ها و نیز شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی در بین بسیجیان و آحاد مردم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سلامتدر ادامه سخنان خود به مهلت ثبت نام درسی امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج اشاره کرد و گفت: علاقمندان جهات شرکت در این مسابفه فرهنگی و مذهی تا 15 تیر ماه می توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام به آدرس الکترونیمیquranbsj.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ج


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد