سرویس: اجتماعی
کد خبر: 99060
|
08:18 - 1402/03/20
نسخه چاپی

رئیس شورای شهر اردبیل:

طرح‌های حمایت از شهروندان، اولویت شورای شهر است

طرح‌های حمایت از شهروندان، اولویت شورای شهر است
رئیس شورای شهر اردبیل به تشریح اقدامات این شورا در هفته گذشته پرداخت و گفت: کمک مالی به بهزیستی جهت امدادرسانی به کارتن‌خواب‌ها، تعیین تکلیف بدهی اداره ورزش و جوانان به شهرداری، حمایت از خانواده زندانیان، رسیدگی به مشکل نان اردبیل از جمله اقدامات شورای شهر اردبیل در هفته گذشته بود.

به گزارش سبلان ما، جواد انصاری رئیس شورای شهر اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات شورای شهر در هفته گذشته پرداخت و گفت: کمک مالی به بهزیستی جهت امدادرسانی به کارتن‌خواب‌ها، تعیین تکلیف بدهی اداره ورزش و جوانان استان اردبیل به شهرداری، حمایت از خانواده زندانیان، رسیدگی به مشکل نان در شهر اردبیل را از جمله اقدامات شورای شهر در هفته گذشته نام برد.

انصاری از صدور مجوز کمک ۵۰۰ میلیون‌تومانی به بهزیستی استان اردبیل خبر داد و گفت: این اعتبار برای نگهداری و ارائه خدمات به کارتن‌خواب‌ها و افراد بی‌خانمان جمع‌آوری‌شده از طریق شهرداری پرداخت می‌شود.

وی به تعیین تکلیف بدهی اداره ورزش و جوانان استان اردبیل به شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: مجوز تهاتر چند قطعه زمین متعلق به اداره ورزش و جوانان صادر شد چرا که با صدور مجوز برای این اقدام قطعاً ذخایر شهری افزایش‌یافته و می‌توان در راستای درآمد پایدار نیز پروژه‌های مشارکتی با بخش خصوصی اجرا کرد.

رئیس شورای شهر اردبیل از اختصاص یک دکه در مجموعه گردشگری شورابیل به انجمن حمایت از زندانیان خبر داد و گفت: طرح‌های حمایتی از شهروندان همواره در اولویت بوده و شورا در راستای تأمین رفاه تمام اقشار جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی به مشکل نان در شهر اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: شورای شهر اردبیل با فعالیت یک باب نانوایی توسط موکب امام رضا (ع) در یکی از اماکن متعلق به شهرداری اردبیل موافقت کرد تا باری از مشکل صف‌های طولانی نان در شهرستان اردبیل برداشته شود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد