سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 99066
|
11:47 - 1402/03/20
نسخه چاپی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل:

تربیت، فرایند پیوسته و بدون توقف است

تربیت، فرایند پیوسته و بدون توقف است
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه ایمان و امید برخاسته از حوزه تربیتی است گفت: در انجام امور پرورشی و فرهنگی باید توجه ویژه‌ای نسبت به تحقق این 2 مطالبه داشت.

به گزارش سبلان ما، غفوری حضوری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع مدیران فضاهای تربیتی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان اردبیل به بیانات امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: اساس کار عالم بر تربیت انسان است. 

وی به سند تحول آموزش‌وپرورش اشاره کرد و گفت: سند تحول بنیادین نقشه راه نظام آموزش‌وپرورش است که برای رسیدن به حیات طیبه به‌عنوان نقطه آرمان در نظر گرفته شده است.

حضوری در ادامه سخنان خود به‌مرور اصول، اهداف و راهبردهای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پرداخت و گفت: همه فعالین حوزه تعلیم‌وتربیت باید این سند را بارها مطالعه کنند تا با نهادینه‌شدن سند تحول در ذهن و روح آنها، به سمت اجرایی‌شدن گام برداشته شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان اردبیل به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای امید و ایمان در جامعه اشاره کرد و گفت: ایمان و امید برخاسته از حوزه تربیتی است و در انجام امور پرورشی و فرهنگی باید توجه ویژه‌ای نسبت به تحقق این 2 مطالبه داشت.

وی با بیان اینکه تربیت یک نقطه مقطعی نیست گفت: تربیت یک فرایند پیوسته است. بر همین اساس شعار «تربیت بدون توقف» برای فعالیت‌های تابستانی انتخاب شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان اردبیل در بخشی دیگری اظهار داشت: تربیت امری تعلقی است نه حکایتی. به این معنا که تربیت در اصل یک کار دلی است. آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها همگی نقشه راه ما در حوزه تربیتی است؛ اما همه اینها باید از مسیر دل آدمی بگذرد تا ثمره داشته باشد.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد