سرویس: بین الملل
کد خبر: 992
|
12:51 - 1391/08/12
نسخه چاپی

قتل عام یک خانواده 7 نفره در حارم ادلب/ جنایت جدید گروهک ارتش آزاد

قتل عام یک خانواده 7 نفره در حارم ادلب/ جنایت جدید گروهک ارتش آزاد
گروهک تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» سوریه در جنایتی جدید اقدام به قتل عام یک خانواده 7 نفره در منطقه «حارم» در ادلب در شمال غربی سوریه کردند.

به گزارش سبلانه به نقل از فارس ، حملات تروریستی گروهک تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» سوریه همچنان منطقه حارم در ادلب در شمال غربی سوریه را هدف قرار می‌دهد.

در این راستا و براساس آخرین اخبار رسیده از منطقه بحران‌زده حارم، عناصر وابسته به ارتش آزاد سوریه یکی از منازل واقع در نقطه شمالی حارم را که در کنترل و تحت تسلط آنان است، گلوله‌باران کردند و تمام اعضای این خانواده 7 نفره را که در بین آنان زنان و کودکان مشاهده می‌شوند، قتل عام کردند.

این تروریست‌ها همچنین به یک مرکز ایست و بازرسی ارتش سوریه در یکی دیگر از نقاط حارم یورش بردند که با مقابله نیروهای امنیتی ارتش سوریه مواجه شدند و پس از درگیری‌های خشونت‌آمیزی که در این نقطه روی داد، 17 نفر از تروریست‌ها و 7 نفر از نیروهای امنیتی ارتش سوریه کشته شدند.

شهر حارم در ریف ادلب طی دو روز گذشته در معرض گلوله‌باران شدید و خشونت‌بار تروریست‌های ارتش آزاد سوریه قرار داشته که اکثر ورودی‌های آن توسط این تروریست‌ها مسدود شده است.

تاکنون بیش از 400 نفر از اهالی حارم که شهروندان بی‌دفاع و بی‌پناه سوری هستند و در میان آنها زنان و کودکان نیز مشاهده می‌شوند، توسط گروهک تروریستی ارتش آزاد به قتل رسیده‌اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد