سرویس: سیاسی
کد خبر: 994
|
13:06 - 1391/08/12
نسخه چاپی

انقلاب اسلامی منحنی اقتدار آمریکا را رو به افول برد

انقلاب اسلامی منحنی اقتدار آمریکا را رو به افول برد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: انقلاب اسلامی منحنی اقتدار آمریکا را در همه مولفه ها رو به افول برد و موجب رشد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در تمامی حوزه ها شد.

به گزارش سبلانه به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ ˈمحمد رضا نقدیˈ روز جمعه در جمع راهپیمایان 13 ابان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تهران با بیان این که انقلاب اسلامی پرونده ادعای جدایی دین از سیاست را بست، افزود: آموزه هایی که دین اسلام دارد برای سعادت و خیر دنیا و آخرت همه بشریت کافی است.

وی اظهار داشت: اگر دین اسلام در همه ابعاد جامعه بشری استمرار می یافت، امروز در دنیا از جهل، تبعیض و کشتار خبری نبود.

سردار نقدی ادامه داد: ملت ایران با دریافت پیام دین مبین اسلام از یک ملت ذلیل، ضعیف و زیردست استعمار به یک ملت قوی، مقتدر و آزادیخواه تبدیل شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رشادت های شهدای دانش آموز و دانشجو برای پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همین شهدای دانش آموز و دانشجو بودند که پرونده استکباری را بستند و ایران اسلامی امروز هر چه دارد مدیون امام راحل (ره) و شهداست.

سردار نقدی همچنین با اشاره به سه رخداد 13 آبان، افزود: اولین رخداد مربوط به 13 آبان ماه 1343 و تبعید امام خمینی (ره) بود که در آن حادثه عده ای به میدان آمدند و شهدایی تقدیم شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حادثه 13 آبان ماه 1357 اظهار داشت: در این روز دانش آموزان ایران اسلامی با حضور یکپارچه خود در ایران خط را شکستند و به پیروزی هایی دست یافتند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: سومین حادثه 13 آبان 1358 بود که دانشجویان انقلابی به میدان آمدند و توانستند لانه جاسوسی آمریکا را فتح کنند.

وی اظهارداشت: مردم ایران اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندن و همین امر باعث شد که به عزت، سربلندی، فناوری، اقتصاد و پیشرفت در همه حوضه ها دست یابند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که برخی از انسان های کم خرد حوادث 13 آبان ماه را زیر سوال می برند و می گویند این کارها نباید انجام می شد، گفت: پاسخ آنان را تاریخ داده است و اگر به آنچه که پس از این حوادث اتفاق افتاد نگاه کنیم می توانیم دلیل این اقدامات را بخوبی درک کنیم .

سردار نقدی افزود: سفارت آمریکا در ایران مرکز طراحی کودتا علیه دولت ایران، مرکز طراحی ساواک و کشتار مردم ایران بود.

وی ادامه داد: با توجه به این که این سفارتخانه آمریکا مرکز طراحی توطئه کشتار ملت ایران بود، عقل حکم می کرد که ملت آن را تعطیل کند و این عاقلانه ترین کاری بود که انجام شد.



انتهای پیام /

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد