10:44 - 1400/01/14
کد خبر: 89962

دلایل توقف پخش سریال گاندو چیست؟

شب گذشته در حالی قسمت سیزدهم سریال «گاندو» به عنوان قسمت آخر این مجموعه پخش شد، که توقف ۱۵دقیقه ای این سریال در میانه پخش و توضیحات آخر سریال که «این داستان ادامه دارد...» واکنش هایی را در فضای مجازی به همراه داشت.

به گزارش سبلان ما ، در حالی سریال«گاندو»دیشب در آخرین روز تعطیلات نوروزی به عنوان قسمت آخر این مجموعه پخش شد، که توقف 15 دقیقه ای این سریال در میانه پخش و توضیحات آخر سریال که «این داستان ادامه دارد...» واکنش هایی را در فضای مجازی به همراه داشت.

فصل دوم سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی درحالی به عنوان گزینه نوروزی شبکه سوم سیما انتخاب شد که تا روزهای آخر اسفند ماه، بنا بر تبلیغات رسانه ای، قرار بود سریال طنز «بوتیمار» از این شبکه پخش شود ولی در همان روزهای پایانی سال، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه به صورت رسمی اعلام کرد که سریال «لوتی» یا همان «گاندو2» قرار است به عنوان سریال نوروزی این شبکه پخش شود.

آذرپندار تغییر نام سریال را به دلیل فشارهای سیاسی پیش آمده در پخش فصل اول این سریال عنوان کرد که در ادامه با همان نام «گاندو2» این سریال راهی آنتن شد.

البته در هنگام پخش «گاندو2» به موضوع نفوذ عوامل اطلاعاتی سرویس جاسوسی انگلیس در تیم ایرانی مذاکرات برجام نیز پرداخته شد که واکنش تند وزیر امور خارجه را در پی داشت؛ ظریف در فضای مجازی به این سریال واکنش نشان داد و با حضور در کلاب هاوس بیان داشت:«گاندو از اول تا آخر دروغ است».

پس از اظهارات محمد جواد ظریف در کلاب هوس درباره سریال گاندو و دروغ خواندن محتوای این سریال، مجتبی امینی تهیه‌کننده سریال گاندو در واکنش به اظهارات ظریف طی توییتی نوشت:

"‏سریال گاندو «دروغ» نبوده و نیست.

"گاندو" صدای در گلو مانده مردم است نمایش «خیانت» و «فریبکاری» آمریکا و انگلیس است.

دروغ، تضمین امضای جان کری بود.

دروغ، وعده‌های آمریکا و انگلیس برای برداشته شدن همه تحریم‌ها بود.

دروغ، وعده رونق اقتصادی است، که نتیجه آن کوچک شدن سفره مردم بوده است.

‏گاندو بر اساس اسناد واقعی ساخته شده...

اسناد و مدارکی که پشتوانه پژوهشی نگارش فیلم نامه بوده را در فیلم مستندی در اختیار مردم قرار خواهیم داد. "

 

 

به بهانه توقف کوتاه این سریال در قسمت آخر نوروزی آن، مدیر گروه فیلم سریال شبکه سه و تهیه کننده «گاندو» در توضیحاتی علت توقف این سریال را فشارهای سیاسی وارده از جانب دولت عنوان کردند؛ آذرپندار در این خصوص گفت: ان‌شاالله ادامه این فصل بعد از انتخابات پخش خواهد شد. زحمت زیادی برای رسیدن این سریال به پخش نوروزی کشیده شد و خوشبختانه با استقبال فوق‌العاده مردم، خستگی این زحمات شبانه روزی تیم سازنده به بار نشست و جبران شد.

 

مجتبی امینی، تهیه کننده «گاندو» نیز توضیح داد: ما برای رسیدن به پخش نوروز به خاطر درخواست های زیاد مردم و پاسخ دادن به نیاز مخاطب در شرایط سخت کرونایی و با تلاش یک گروه دویست نفری سعی کردیم  سریال را برای پخش در نوروز آماده کنیم که امشب پخش در قسمت سیزدهم سریال موقتا به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: امیدواریم در آینده ای نزدیک، ادامه سریال گاندو، بدون هیج گونه ملاحظه ای روی آنتن برود.

با وجود همه فشارهایی که از جانب دولتی ها به پخش این سریال وارد شد، ولی بنا بر روایت های موثق، این سریال به دلیل شرایط سخت تولید در روزهای سخت کرونایی و قرار گرفتن ناگهانی در کنداکتور شبکه سه سیما، دیر به آنتن رسیده و هنوز قسمت های پایانی این سریال در مراحل تکمیل قرار دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/آ