20:47 - 1400/02/28
کد خبر: 90556

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل :

اردبیلی ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین فردا تجمع می کنند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:در محکومیت رژیم اشغالگر قدس و حمله وحشیانه به غزه،تجمع اعتراضی فردا در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش سبلان ما ،حجت السلام حسن باقری عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: تجمع مردم ولایتمدار و شهید پرور اردبیل در محکومیت رژیم اشغالگر قدس و حمله وحشیانه به غزه،فردا روز چهارشنبه راس ساعت ۱۰ صبح در پیاده راه شهیدگاه اردبیل برگزار می شود.

وی بیان کرد:این تجمع مردمی با کسب مجوز از ستاد مدیریت بیماری کرونا و با رعایت کامل دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد:امروز جهانیان شاهدند که مردم مظلوم فلسطین در برابر یورش وحشیانه رژیم اشغالگر قدس جانانه ایستاده‌اند و مظلومانه قتل عام می‌شوند، این اتفاقات به طور قطع بشارت آزادی قدس شریف را می‌دهد.

باقری با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایت صهیونیست ها،افزود:اگر چه سردمداران استکبار در برابر وحشی گری رژیم اشغالگر قدس سکوت اختیار کرده‌اند ولی ملت‌های آزاده دنیا بیش از هر زمانی این جنایات را محکوم کرده و تنفر خویش را از این رژیم کودک کش ابراز می دارند.

وی گفت:مردم انقلابی اردبیل همگام با سایر ملت‌ها از شهر دارالارشاد اردبیل با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خویش را از جنایات اسرائیل ابراز داشته و اعلام خواهند کرد که فلسطین تنها نیست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد:آرمان امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی همواره برچیدن و پاک شدن غده سرطانی رژیم صهیونیستی از روی زمین است که در این راستا مردم انقلابی اردبیل،فردا اوج نفرت و انزجار خود را از این رژیم کودک کش اعلام می کند.

 

انتهای پیام/ج