08:02 - 1400/02/29
کد خبر: 90557

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل:

مشارکت حداکثری اصلی ترین وظیفه دستگاه ها انتخاباتی است

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت:ایجاد زمینه برای مشارکت حداکثری اهالی شریف استان در انتخابات ۲۸ خرداد، اساسی‌ترین وظیفه تمام دستگاه‌های مرتبط با انتخابات است.

به گزارش سبلان ما ، بهروز  ندایی در نشست مشترک مسئولان ستاد انتخابات استان با مسئولان ستاد انتخابات صدا و سیمای مرکز اردبیل سخن گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور، گسترده و سالم در استان آماده شده است و با افزایش تعداد صندوق‌ها و برگزاری انتخابات در فضا‌های مناسب زمینه مشارکت همه اقشار مردم درانتخابات کاملا مهیا است.

وی با اشاره به تایید صلاحیت بالا در بین داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در استان گفت: از ۸۸۴ نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهر ،تنها ۳۸ نفر رد صلاحیت شده اند که آن ها هم می‌توانند اعتراضات خود را اعلام کنند.

ندایی افزود: برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاها نیز از کل روستاهای استان به جز ۵روستا ثبت نامی داریم که این امر مشارکت  کل روستاهای استان در انتخابات را موجب می شود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های صدا و سیما در امر اطلاع رسانی، انتقال اخبار و اطلاعات  را از جمله مهم ترین ارکان انتخابات عنوان کرد.

در این نشست مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل هم با تبیین طرح‌ها و برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیمای مرکز اردبیل در حوزه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی گفت: رسانه استانی با تمام توان و ظرفیت خود در میدان عمل، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی حاضر است تابه همت مردم انقلابی و بصیر استان انتخاباتی پرشور و گسترده رقم بخورد.

انتهای پیام/م