15:47 - 1400/02/29
کد خبر: 90568

رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل

سکوت خائنانه مجامع بین المللی در برابر جنایت صهیونیست ها در فلسطین‌ محکوم است/ نقض آشکار موازین بین‌المللی توسط اسرائیل

رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل با انتقاد از سکوت خائنانه مجامع بین المللی در برابر جنایت صهیونیست ها در فلسطین‌،گفت:متأسفانه سازمان های به‌ اصطلاح بین‌المللی در برابر جنایات وحشیانه اسرائیل سکوت خائنانه‌ای کرده و کارکرد حقیقی خود را از دست‌ داده‌ اند و به یک ابزار سیاسی مبدل گشته‌اند.

به گزارش سبلان ما ، مهدی اصلانی زاویه عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد:متأسفانه سازمان های به‌اصطلاح بین‌المللی در برابر جنایات وحشیانه صهیونیست ها،سکوت خائنانه‌ای کرده اند که این امر نشان از بین رفتن جایگاه اصلی این سازمان‌ها است که دیگر کارکرد حقیقی خود را ازدست‌داده‌اند و به یک ابزار سیاسی مبدل گشته‌اند.

وی با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات اسرائیل کودک کش،بیان کرد:امروز قتل و عام کودکان فلسطینی به یک مرز بحرانی در جهان رسیده است که نقض آشکار موازین بین‌المللی به‌ویژه در زمینه حقوق بشر از سوی رژیم صهیونیستی است.

رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل تصریح کرد:نماد مظلومیت جهان امروز فلسطین است،مظلومیت فلسطین یک روزه،یک ماهه و یا یک ساله نیست، بلکه نزدیک به هفتاد سال است که این مظلومیت بر پیکره آنها نشسته است.

اصلانی افزود:هنگامی که نخست‌وزیر غاصب رژیم صهیونیستی با وقاحت تمام بر قتل‌عام کودکان بی‌گناه و مردم بی‌دفاع فلسطین تأکید می‌کند و علنی آن را اعلام می‌کند،جامعه جهانی باید به‌خاطر این روحیه افتخار به ظلم،گریه کند.

وی گفت:شورای امنیت بین‌المللی نیز در تمام این سال‌ها نه تنها از مظلومین حمایت نکرده بلکه در مواقع شکست ظالمین به یاری آنها شتافته است تا جلوی زمین خوردن محکمشان را بگیرند.

رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل تصریح کرد:جهان اسلام سکوت در برابر ستم و قتل عام مسلمانان را بر نمی‌تابد و ضرورت دارد تا همه مسلمانان جهان برای حذف این غده سرطانی بیش از پیش تلاش کنند.

اصلانی افزود:امروز وحشتناک‌ترین جنایات توسط صیهونیست ها علیه کودکان و زنان مظلومی فلسطینی،در سکوت خائنانه مجامع بین المللی در حال رقم خوردن است و بدون تردید حفظ وحدت همه کشورهای مسلمان در برابر ظلم و زیاده خواهی صهیونیست ها، ضروری است.

وی بیان کرد: امروز گروه های جهادی بسیج استان اردبیل نیز همگام با سایر آحاد و اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار استان،جنایات وحشیانه صهیونیست ها را در قتل عام مردم مظلوم فلسطین به شدت محکوم می کنند.

 

انتهای پیام/ج