16:28 - 1400/02/31
کد خبر: 90586

امام جمعه بیله‌سوار:

مردم، مرد میدان می خواهند / کمبودها و گرانی های امروز کشور، نتیجه سیاست‌های غلط دولت و دل بستن به مذاکرات است

امام جمعه بیله‌سوار با بیان اینکه امروز همه دوز و کلک‌های بسیاری از مردان سیاسی کشور آشکار شده است ، گفت: به حول و قوه الهی مردم در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همه فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب خواهند کرد.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله سوار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی گفت:  کسانی که با ساخت فیلم‌های هالیوودی در هنگام ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری، وارد صحنه انتخابات شده و با سخنان سخیف خود، ارزش‌های نظام و جامعه را مخدوش می کنند  در اشتباه هستند  و این کار آنها مورد تایید نیست.

وی افزود: توصیه ما به این آقایان این است که کشور ما در این برهه نه نیاز به اقتصاد دان، نه فلسفه دان و نه سیاست دان دارد، بلکه جامعه ما مرد میدان کم دارد و متأسفانه در ادوار گذشته همین مردان سیاست و اقتصاد باعث شده سفره مردم هر روز تنگ‌تر از دیروز شود.

خطیب جمعه بیله‌سوار ضمن انتقاد شدید از عملکرد برخی رجال سیاسی کشور با خطاب قرار دادن یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: باید برگردید و به عقبه خود نگاهی هم بیاندازید تا ببینید با تصویب ۲۰ دقیقه‌ای برجام در مجلس تحت مدیریتی خود، چه فلاکتی بر پیکره‌ی اقتصادی و سیاسی این مملکت وارد کردید.

حجت‌الاسلام عزیزی در ادامه گفت: کسانی که تاکنون در دولت، نقش‌های مهمی داشته و با مدیریت خود، در وضعیت اقتصادی فعلی مملکت، سهم بسزایی ایفا می‌کنند حالا دم از گشایش‌های اقتصادی می‌زنند و هضم همین موضوع برای ما بسیار سنگین است که باید به چنین افرادی گفت که در این هشت سال کجا بودید و آیا این صف‌های عریض و طویل مرغ، نان  امروز، نتیجه دستاوردها و شعارهای کذب شما در انتخابات گذشته نیست؟

امام جمعه بیله‌سوار در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: همه دوز و کلک‌های بسیاری از مردان سیاسی کشور برای مردم آشکار شده است و به حول و قوه الهی مردم در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همه فتنه‌ها و دسیسه‌های این افراد را نقش بر آب خواهند کرد.

حجت‌الاسلام عزیزی ضمن تقدیر و تشکر از شورای نگهبان، افزود: برادرانه از عزیزان شورای محترم نگهبان تقاضا دارم که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران وارد برهه‌ای شده است که قابل آزمون و خطا نیست و نباید به افرادی صلاحیت داد که ۸ سال مملکت را فقط روی کاغذ و به مذاکره ربط داده و الان مردم را محتاج نان شب کردند.

وی گفت؛ امروز مطالبه جدی مردم تأیید صلاحیت حداکثری است و نه تاییدهای حداقلی بنابراین انتظارات مردم از شورای محترم نگهبان این است در این آزمون بزرگ از تأیید افرادی که با وعده وعید ها و تولید شبهه‌های مختلف در زمان انتخابات گذشته، در وضعیت موجود فعلی، مستقیماً دخیل اند، جلوگیری کنند.

امام جمعه بیله سوار در پایان خطاب به کاندیدی که ۸ سال با تأیید شورای نگهبان در رأس قوه مجریه بوده و حالا علیه جایگاه مقدس شورای نگهبان حرافی می‌کند، گفت: مواظب اظهار نظرهای خود باشید و در زمین دشمنان این نظام بازی نکنید چرا که پیش تر از شما هم افرادی همین کارها را کردند و همین مردم بصیر ما آنها را برای همیشه خانه نشین نمودند.