13:08 - 1400/07/07
کد خبر: 92370

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:

439 هزار خانوار اردبیلی یارانه نقدی دریافت می‌کنند

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل شمار خانواده های دریافت کننده یارانه نقدی ماهانه را بیش از 439 هزار خانوار عنوان کرد.

به گزارش سبلان ما ، بهروز رحیم زاده در مصاحبه با خبرنگاران گفت: با توجه به ماهیت و گستردگی وظایف، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان لبه تماس خدمات دولتی با عموم مردم و اقشار محسوب می شود.

وی با اشاره به افزایش تعداد خانوارهای یارانه بگیر در استان اردبیل گفت: تعداد 439 هزار خانوار به صورت ماهانه یارانه نقدی دریافت می کنند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با تاکید بر این که این اداره کل هیچ نقشی در برقراری و رسیدگی به اعتراضات یارانه نقدی ندارند گفت: کسانی که مشمول یارانه نقدی دولت نشده اند می توانند با مراجعه به سایت hemayat.mcls.gov.ir نسبت به عدم پرداخت یارانه معیشتی شان اعتراض کنند.

بهروز رحیم زاده در ادامه افزود: پس از سهمیه بندی بنزین دولت مبلغی را هر ماه به حساب سرپرستان خانوارهای واجد شرایط واریز کرد که طبق آخرین آمار بیش 363 هزار خانوار در استان از این یارانه حمایتی بهره مند شدند.

رحیم زاده تنها راه اعتراض به یارانه حمایت معیشتی را مراجعه به سامانه hemayat.mcls.gov.ir  کرد و گفت: پس از اعتراض متقاضیان اطلاعات سرپرست و اعضای خانوار شامل میزان دارایی، تراکنش مالی و سایر شرایط در سامانه رفاه ایرانیان بررسی شده و به درخواست معترضین پاسخ لازم داده خواهد شد.

 

انتهای پیام/آ