20:06 - 1400/07/14
کد خبر: 92466

استاندار اردبیل:

تغییر در شیوه‌های مدیریت اقتصادی ضرورت دارد

استاندار اردبیل گفت : باید سیاست های اقتصادی به تولید و اشتغال و ایجاد ارزش افزوده متمرکز شود و تغییر و تحول در شیوه های مدیریت اقتصادی ضرورت دارد .

به گزارش سبلان ما، سید حامد عاملی که در دیدار سردار فرمانده، معاونین و مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، اظهار داشت: باید قبول کرد که برخی روش ها و سیاست های اقتصادی جوابگو نیست و اگر تغییر و تحولی در شیوه های مدیریت، سیاست ها و ساختار اقتصادی اتفاق نیفتد، صد سال دیگر هم وضع به همین منوال خواهد بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره بر تغییر شیوه ها و حذف روش‌های غلط اقتصادی تاکید داشته اند و توجه به مقوله اقتصادی ، تولید و اشتغال با تکیه بر ظرفیت های داخلی در رهنمودهای معظم له خطاب به مسئولان کشور مشهود است.

 استاندار اردبیل با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای جهان از منابع نفتی بی بهره‌اند اما کشور را در شرایط مطلوب اقتصادی مدیریت می کنند، گفت : متاسفانه ساختار کنونی اقتصادی به گونه ای است که با تزریق اعتبارات و منابع دولتی چرخه اقتصاد به حرکت در می آید و برای تغییر در این شیوه باید قوانین ، ساختار و فرهنگ تغییر یابند  و سیاست های اقتصادی به تولید ، اشتغال و ایجاد ارزش افزوده متمرکز شود .

عاملی تصریح کرد: دولت یک میلیارد دلار معادل ۲۵ هزار میلیارد تومان در پروژه های پایاب شهرستان پارس آباد هزینه کرده و اگر این سرمایه گذاری عظیم، نقشی در زندگی مردم و گشایش وضعیت اقتصادی منطقه ایفا نکند جای بسی تأسف است.

استاندار اردبیل نقش سپاه در عرصه های گوناگون خدمت رسانی بی منت به مردم و روحیه جهاد و ایثارگری نیروهای مخلص بسیجی و سپاهی را ستود و افزود: ظرفیت‌های سپاه و همراهی و کمک سپاه در تحقق برنامه ریزی های اقتصادی دولت، جهش توسعه استان را رقم می زند و قطعا منشا خیر و برکت خواهد بود و از این تعامل استقبال می کنیم.

 

انتهای پیام/آ