20:46 - 1400/07/21
کد خبر: 92593

استاندار اردبیل:

مرزها در تولید ثروت باید به یک فرصت تبدیل شوند

استاندار اردبیل گفت: ۷ شهرستان اردبیل با جمهوری آذربایجان دارای مرز مشترک است و این مرزها علاوه بر صیانت و نگهداری توسط عوامل مرزبانی می تواند در تولید ثروت به یک فرصت نیز تبدیل شوند.

به گزارش سبلان ما ، سید حامد عاملی همزمان با هفته نیروی انتظامی در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مرزها ناموس ملت هستند وحفاظت و نگهداری از آن برعهده مرزبانان و نیروی انتظامی مرزبانی گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه از تمام خدمات و تلاش شبانه روزی مرزبانان استان آگاه هستم گفت: مرزبانان بر خلاف سایر نیروها، بصورت شبانه روزی از تمامیت ارضی دفاع کرده و تاکنون یک وجب از خاک جمهوری اسلامی را به بیگانگان نداده اند.

رییس شورای تامین استان در رابطه با مشکلات مرزهای شمالی استان گفت؛ راه اندازی فیبر نوری یک ضرورت در مرزبانی است، سیستم ایکس ری نیز با پیگیری های انجام شده در گمرک بیله سوار نصب می شود.

این مسوول با اشاره به اینکه تولید ثروت در حال حاضر از ضروریات مملکت است افرود: هنر یک دولت تولید ثروت و هنر ملت نیز افزایش این ثروت است تا به مرحله استقلال برسند و تمام تلاش ما این است که ثروت تولید کنیم و باید ساختارها نسبت به گذشته تغییر کند و پول باید به سمت ثروت های مولد سرازیر شود.

در این دیدار سردار اسمعیلی فرمانده مرزبانی استان نیز گزارش کلی از آخرین وضعیت مرزهای استان ارایه داد و در پایان استاندار اردبیل با اعطای لوح سپاس از زحمات نیروهای مرزبانی استان تجلیل و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/ج