19:40 - 1400/09/14
کد خبر: 93432

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل خبر داد:

برگزاری گام چهارم مهرواره اوج همزمان با سالگرد شهید سلیمانی در اردبیل

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجرای گسترده طرح مهرواره اوج در اردبیل خبر داد و گفت:گام چهارم مهرواره اوج همزمان با سالگرد شهید سلیمانی در استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش سبلان ما ،حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل  از برگزاریمهرواره اوج در سالروز شهادت سردار سلیمانی در استان اردبیل خبرداد و گفت: گام چهارم مهرواره اوج همزمان با سالگرد شهید سلیمانی در اردبیل برگزار می شود.

در این مهرواره  روحانیونی که دوره تخصصی حل مسئله را سپری کرده اند، در سامانه بیرق مسائل محله خود را ثبت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه نزدیک ۵۰۰ مسئله در ۲۵ دسته در استان اردبیل احصا شده  است گفت: روحانیون فعال در مهرواره اوج بعد از ثبت مسائل به کمک مردم محله، راهکارهای مناسب را انتخاب کرده و در میدان عملی خواهند کرد.

جعفرزاده  گفت:از بین امامان محله، افرادی که در شناسایی مسئله و انتخاب راهکارها به درستی عمل کنند به‌عنوان برترین‌های شهرستانی و استانی انتخاب شده و به مرحله ملی معرفی خواهند شد.

وی به نحوه اجرای مهرواره های همدل و اوج اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات محلات و رسیدگی به مسائل و نیازمندی‌های مردم هدف اصلی مهرواره های همدل و اوج است با این تفاوت که شرکت در مهرواره محله همدل برای عموم کنشگران فرهنگی آزاد بوده ولی در مهرواره اوج فقط روحانیون محل با موضوع فعالیت در مساجد می‌توانند شرکت کنند.

انتهای پیام/ج