13:36 - 1400/09/15
کد خبر: 93439

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه های استان اردبیل:

مطالبه گری، مهمترین خصلت دانشجویان است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل مطالبه گری را مهمترین خصلت دانشجویان دانست و گفت:با یک برنامه ریزی دقیق و منطقی می توان کارهای بزرگ با کمترین هزینه، بیشترین تاثیرگذاری را داشت.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام حسنی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در مراسم روز دانشجو که در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد و گفت: دانشگاه فرهنگیان بهترین دانشگاه است چراکه خروجی های این دانشگاه مسئول پرورش انسان های فرهیخته برای تعالی و پیشرفت کشور هستند.

وی با بیان اینکه معلمی فراتر از یک شغل، دارای مقام و منزلت است، گفت: خداوند متعال بهترین نعمت را به معلمان داده است و ان نعمت تعلیم  و تذکیه است.

حجت الاسلام حسنی از پرورش روح به عنوان سخت ترین کار معلم نام برد و گفت: معلم با پرورش روح دانش آموزان می تواند بر جسم و زندگی نسل های یک انسان تاثیرگذا باشد و این مهم و حیاتی است.

وی مطالبه گری را از خصلت های دانشجویان نام برد و گفت: به چالش کشیدن استاد و ارتقای علمی از وظایف دانشجومعلمان است تا بتواند با ارتقای خود راهکار برای حل سختی ها بیابند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل از برنامه ریزی به عنوان حلال مشکلات نام برد و گفت: با یک برنامه ریزی دقیق و منطقی می توان کارهای بزرگ با کمترین هزینه، بیشترین تاثیرگذاری را داشت.

وی از دانشجو معلمان خواست تا با خودسازی و تاثیر بر دیگران ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان و رفع فتنه ها، نقش موثری در تمدن سازی ایفا کنند.

 

انتهای پیام/ج