11:16 - 1400/09/17
کد خبر: 93478

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن خبرداد:

سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن در استان اردبیل احداث می شود

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گفت: قرار است سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن در شهرها و روستاهای استان اردبیل احداث شود که بخشی از این واحدهای مسکونی با تلاش بنیاد مسکن به انجام خواهد رسید.

به گزارش سبلان ما ، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن  در حاشیه مراسم افتتاح مسکن محرومین روستای جبه دار اردبیل گفت: اقدامات اساسی برای ساخت این واحدهای مسکونی در کشور آغاز شده و بنیاد مسکن با تمام توان تلاش می‌کند تا به تعهدات خود به شایستگی عمل کند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ هزار واحد از این واحدهای مسکونی در روستاها و ۲۰۰ هزار واحد نیز در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر احداث می‌شود گفت:  دولت سیزدهم با تلاشی که وزارت راه و شهرسازی انجام می‌دهد نسبت به تأمین زمین و مقدمات احداث یک میلیون واحد مسکن برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری را انجام داده و امیدواریم تمامی این تعهدات به سرانجام برسد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گفت: در استان اردبیل نیز قرار است سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن در شهرها و روستاها اجرایی شود که بخشی از این واحدهای مسکونی با تلاش بنیاد مسکن به غیر از شهر اردبیل، در سایر شهرها و روستاها به انجام خواهد رسید.

وی افزود: با کلنگ‌زنی ۳۳۰ واحد مسکن احداثی در قالب این طرح، امیدواریم در یک سال آینده تمامی واحدها در ۱۲ هزار متر مربع زمین، ۶ بلوط ۲۴ واحدی با هزینه‌کرد ۲۸ میلیارد تومانی آماده بهره‌برداری شود.

وی به پروژه‌های بازسازی واحدهای مسکونی و همچنین ادامه طرح مقاوم‌سازی مساکن روستایی با پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشاره کرد و گفت: قرار است در همه روستاها با شناسایی واحدهای کم دوام این کار انجام شده و برای خانواده‌های نیازمند نیز با همکاری خیرین و نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی و کمیته امداد عملیات احداث واحدها به سرعت به انجام برسد.

 

انتهای پیام/ج