23:48 - 1400/10/07
کد خبر: 93759

بانوی ورزشکار اردبیلی پس از 90روز رکاب زنی دور کشور وارد اردبیل شد

بانوی دوچرخه‌سوار اردبیلی پس ازطی ۲ هزارو ۳۶۵ کیلومتر به‌مدت ۹۰روز از 10 استان کشور عبور کرد و عصر امروز وارد اردبیل شد.

به گزارش سبلان ما ، بهناز هدایتی، بانوی دوچرخه سوار اردبیلی پس از طی ۲هزار و ۳۶۵ کیلومتر رکاب‌زنی به‌مدت۹۰روز از ۱۰ استان باشعار«صلح و دوستی» عبور کرد و نهایتا عصر امروز در میان استقبال گرم جمعی از مردم و مسؤولان و ورزشکاران وارد اردبیل شد.

این بانوی دوچرخه‌سوار اردبیلی درحاشیه این مراسم اظهار کرد: چهارم مهرماه سال‌جاری برنامه ۹۰ روزه رکاب زنی دور ایران باهدف معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران به گردشگران خارجی و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری را آغاز کردم.

هدایتی، آگاه سازی، فرهنگ سازی و جلب توجه مردم و مسؤولان به حفاظت و صیانت بیشتر از عرصه‌های زیست محیطی و گردشگری را از دیگر اهداف این حرکت نمادین عنوان کرد.

معصومه صمدیان، رئیس هیات دوچرخه سواری استان اردبیل نیز ضمن تقدیر از بانوی دوچرخه سوار اردبیلی، رونق گرفتن فعالیت این کمیته را امری در جهت ورود گردشگران بیشتر به اردبیل دانست و اظهار کرد: گردشگری با دوچرخه در گسترش ورزش همگانی در سطح جامعه نیز موثر است.

گفتنی است؛ بهناز هدایتی، بانوی دوچرخه سوار ۳۴ ساله اردبیلی مترجم زبان انگلیسی، مسؤول کمیته سایکل توریست اردبیل، مربی دوچرخه سواری و راهنمای گردشگری است.

 

انتهای پیام/ج