20:12 - 1400/11/01
کد خبر: 94080

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

اعزام 30 دستگاه خودروی سنگین سپاه به مناطق محصور شده برف استان/ توزیع 20هزار قرص نان بین خانواده های محصور شده در برف و کولاک اردبیل

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از اعزام 30 دستگاه خودروی سنگین سپاه به مناطق محصور شده برف استان اردبیل خبرداد و گفت: علاوه بر عملیات برف روبی امروز هزار پرس غذای گرم و 20هزار قرص نان نیز در مناطق یاد شده بین مردم توزیع شد.

به گزارش سبلان ما ، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عصر امروز در بازدید از مناطق محصور در برف اردبیل از اعزام بیش از ۳۰ دستگاه خودروی سنگین سپاه به منظور برف روبی و بازگشایی جاده های مواصلاتی استان به مناطق محصور شده در برف خبرداد  گفت: به دنبال بارش سنگین برف و کولاک شدید برف در استان، 30 دستگاه ماشین آلات سنگین و مهندسی  اعم از لودر ، بولدوزر،گریدر، کمپرسی، بیل مکانیکی سپاه حضرت عباس و قرارگاه های کربلا و عاشوراجهت همکاری در برف روبی و بازگشایی معابر و جاده های مواصلاتی بویژه بازگشایی راه بیش از ۷۰ روستا از روستاهای شهرهای  اردبیل، خلخال، نیر،نمین کوثر،مشکین شهر  اعزام شدند.

محمدی اصل با بیان اینکه برف روبی، بارگیری و انتقال برف های دپو شده در شهر اردبیل از محلات مختلف شهری با استفاده از ماشین آلات سنگین در حال انجام است، گفت: این فرآیند روند برف روبی را در شهر اردبیل سرعت می بخشد.

وی گفت:در کنار برف روبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی،اکیپ های امدادی برای کمک رسانی به ماشین های گرفتار شده در سطح شهر اردبیل تشکیل شده است که در راستا نیز به مردم شریف استان خدمات می دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در ادامه سخنان خود به نجات بیماران محصور شده در برف نیز اشاره کرد و گفت:  یک خانم باردار نیز در روستای اوزون بلاغ بخش کورائیم، توسط رزمندگان تیپ ۳۷ حضرت عباس نجات  و به بیمارستان منتقل شد.

وی به نقش آفرینی بسیجیان و رزمندگان عاشورایی سپاه حضرت عباس(ع) در عملیات امداد رسانی به مردم و بازگشایی معابر در نقاط مختلف استان اردبیل اشاره کرد و گفت: مجموعه سپاه و بسیج استان اردبیل  با تجهیز بیش از ۵۰ خودرو تاکتیکی به کمک نیروهای راهداری استان اردبیل  جهت انجام ماموریت های محوله شتافتند.

سردار محمدی اصل در بخش دیگری از سخنان خود به کمک های مومنانه در مناطق محصور شده در برف نیز اشاره کرد و گفت: امروز بالغ بر  ۱۰۰۰پرس  غذای گرم و 20 هزار قرص نان بین خانواده های محصور در برف و کولاک در مناطق روستایی اردبیل توزیع شد.

وی در پایان سخنان خود به عملیات برف روبی از میادین و معابر شهرستان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: مجموعه سپاه و بسیج شهرستان اردبیل نیز با بسیج امکانات خود در برف روبی از منطقه سلمان آباد و میر اشرف اردبیل به کمک شهرداری مناطق یاد شده شتافتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل  ضمن شکرگذاری از درگاه خداوند متعال به خاطر بارش رحمت اش به استان اردبیل گفت: مردم یاری و مردم داری در اولویت ماموریت های  سپاه  و بسیج است و در این راستای خدمات رسانی به مردم عزیز استان و تسریع در روند برف روبی و بازگشایی راه های استان اردبیل از تمام توان خود استفاده می ‌کنیم.

 

انتهای پیام/ج