16:00 - 1400/11/02
کد خبر: 94090

مراسم معارفه شهردار جعفرآباد +عکس

طی مراسمی سمندری به عنوان شهردار جدید جعفراباد مغان معرفی شد.

به گزارش سبلان ما ،آیین درتکریم و معارفه  سمندری شهردار جدید جعفراباد مغان پیش از ظهر امروز باحضور جمعی از مسئولان شهرستان و خانواده معظم شهدا در محل فرمانداری شهرستان بیله سوار برگزار شد.

اصغری فرماندار بیله سوار : قانون باید سرلوحه کار شهرداری ها باشد و منافع عمومی در این مجموعه ها بر منافع شخصی افراد برتری داشته باشد چرا که اولین تخلف از قانون آخرین تخلف به شمار خواهد رفت.

وی آشنایی به قوانین شهرداری ها  را از جمله مهمترین اصل برای شهرداران دانست و افزود:شوراهای اسلامی باید به عملکرد شهرداری نظارت کامل داشته باشند.

اصغری، مدیریت شهرداری را نیازمند تعامل با همه دستگاه های اجرایی و دولتی دانست و افزود: دوری جستن از گروه های سیاسی و پرهیز از عملکرد سیاسی یکی دیگر از اصول کاری شهردار است. ایشان همچنین بر لزوم استفاده از کارشناسان حقوقی خبره و برنامه ریزی برای مسایل مالی شهرداری ها تاکید کردند.

 فرماندار بیله سوار  اولویت مسئولان شهرداری را ارائه خدمات مناسب و در شان و جایگاه شهروندان و تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و از اعضای شورای شهر جعفرآباد و شهردارخواست خدمت به خلق را در جهت کسب رضایت خالق سرلوحه کار خویش قرار دهند.

وی با بیان اینکه شهرداری نهاد مردمی و متعلق به خود مردم است، عنوان کرد: اگر خواستار یک شهرداری موفق باشیم باید آن را در تعامل با مردم بدانیم و در غیر اینصورت هیچ موفقیتی عاید شهرداری‌ها نخواهد شد.

 

خبرنگار : مهرداد عاصمی

انتهای پیام/ج