14:32 - 1400/12/22
کد خبر: 94762

آیین بزرگداشت روز شهدا در دانشگاه آزاد اردبیل + عکس

آیین بزرگداشت روز شهدا در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد.

به گزارش سبلان ما ، دکتر فرشید سلیمی رئیس دانشگاه آزاد اردبیل در مراسم روز شهدا که به همت ستاد شاهد و کانون ایثار دانشجویان این دانشگاه برگزار شد گفت: طبق احادیث ائمه معصومین زمانی که رزمنده اسلام پای در رکاب جنگ با کفار می گذارد، فرشتگان الهی بال های خود را زیر پای این رزمنده پهن می کنند تا خللی بر اراده او وارد نشود 

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) که می فرمایند، کسی که به قصد طلب دانش از منزل خارج می شود نیز توسط فرشتگان در امان نگه داشته می شود گفت: معتقدم شما دانشجویانی که فرزند شهید هستید و طلب علم می‌کنید در یک مسیر صحیح قرار گرفته اید که از جنس شهادت است. شما ادامه دهنده راه پدرانتان هستید، اما در یک بعد دیگر. این یک توفیق بزرگ است و نباید به راحتی از کنار آن گذشت.

وی خاطر نشان کرد: ما در دانشگاه آزاد اسلامی خالصانه و صادقانه و خاشعانه در خدمت خانواده شهدا و جامعه ایثارگران هستیم چرا که خداوند می فرماید من حافظ بازماندگان شهدا هستم و هر کس آنها را خوشحال کند مرا خوشحال کرده و هرکس آنها را ناراحت کند مرا ناراحت کرده است.

در ادامه این برنامه ضمن تجلیل از فرزند گرامی‌ شهید ناصر رسولی، مادر گرامی شهید هاشم دهقانی ‌نیا ، پدر گرامی ‌شهید بهنام ‌یوسفی و خانواده محترم شهید علی آقایی، دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اردبیل تجلیل شدند.

 

انتهای پیام/ج