19:15 - 1401/02/05
کد خبر: 95198

مسئول عملیات جهادی دانشگاه فرهنگیان اردبیل:

طرح جهاد تربیتی در مدارس استان اردبیل برگزار می شود

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل از اجرای مرحله اول طرح جهاد تربیتی در مدارس استان خبر داد .

رضا قربان زاده مسئول عملیات جهادی دانشگاه فرهنگیان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، از  اجرای طرح جهاد تربیتی در مدارس استان اردبیل خبرداد و گفت: این طرح با همکاری اداره آموزش و پرورش استان اردبیل  با هدف جبران کمبود‌های آموزشی و رفع عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان در مرحله اول با ۴۴دانشجو معلم خواهر و برادر آغاز شد که در این مرحله و در روز نخست حدود ۶۰۰دانش آموز بازمانده از تحصیل تحت پوشش قرار گرفت.

وی افزود: هدف از این طرح علاوه بر رفع اشکال و تدریس به دانش آموزان بازمانده از تحصیل،خودسازی خود دانشجو معلمان نیز هست تا بتوانند ضمن کسب تجربیات معلمی روحیه جهادی و ایثار را در خود تقویت کنند.

 قربان زاده گفت: دانشجو معلمان جهادی دانشگاه فرهنگیان اردبیل با حضور در مناطق مختلف شهرستان و مشاهده وضعیت تحصیلی نیاز به توجه دانش آموزان برخی محلات و مدارس حاشیه شهر که  در اثر نبود امکانات تحصیل مجازی از جمله تلفن همراه هوشمند به وجود آمده اند ؛وظیفه خود دانستند تا با حرکتی جهادی به یاری این دانش آموزان و رفع مشکلات آن ها بپردازند.

وی افزود: مرحله دوم از طرح جهاد تربیتی طی روز های آتی در سطح شهرستان های استان اردبیل شروع خواهد شد و دانشجویان داوطلب دیگری به مدارس سطع شهرستان اعزام خواهند شد و به امید خدا این طرح تا زمان نیاز دانش آموزان ادامه خواهد یافت تا قدمی کوچک  در راستای تحقق عدالت آموزشی باشد.

انتهای پیام/ج