09:59 - 1401/02/15
کد خبر: 95325

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل خبرداد:

رزمایش جهادگران فاطمی در استان اردبیل برگزار می شود/ فعالیت همزمان 8هزار جهادگر در قالب 450 گروه جهادی

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در استان اردبیل خبرداد و گفت: در این رزمایش 8هزار جهادگر در قالب 450 گروه جهادی طی 10 روز به خدمت رسانی به مردم خواهند پرداخت.

عباس نوظهور مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در استان اردبیل خبرداد و گفت: این رزمایش همزمان با سراسر کشور در 17 اردیبهشت‌ماه با حضور نمایندگان گروه های جهادی استان در اردبیل برگزار می شود.

وی ادامه داد:  برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی‌ که از 17 اردبیهشت‌ماه به مدت 10 روز برگزار خواهد شد تعداد 450 گروه جهادی از سراسر استان فعالیت خواهند داشت که در این رابطه نزدیک به 8هزاربسیجی از سراسر استان در عرصه‌های مختلف جهادی مشغول به فعالیت می‌شوند. 

نوظهور  با بیان اینکه همزمان با این رزمایش به مدت 10 روز گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف اعم از درمانی، عمرانی و فرهنگی وارد عرصه فعالیت خواهند شد گفت: در شروع رزمایش که همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی است، بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی به مناطق کم برخوردار اعزام خواهند شد.

وی عنوان کرد: در این رزمایش حمایت و پشتیبانی استانداری اردبیل و فرمانداری ها و دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمت‌رسان از گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت خیرین در جهت هم‌افزایی و ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی مورد انتظار است. 

انتهای پیام/ج