19:14 - 1401/02/17
کد خبر: 95358

همزمان با هفته معلم انجام گرفت؛

بازدید استاندار اردبیل از دانشگاه فرهنگیان اردبیل+ عکس

همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل با همراهی جمعی از مدیران و مسؤولان، در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل حضور یافته و با اساتید این دانشگاه گفت‌وگو کرد.

به گزارش سبلان ما ، سید حامد عاملی استاندار اردبیل ظهر امروز با حضور در دانشگاه فرهنگیان ضمن دیدار صمیمانه با دانشجومعلمان، از نزدیک در جریان روند آموزشی و مشکلات دانشجومعلمان قرار گرفت.

عاملی استاندار اردبیل و هیت همراه وی ضمن حضور در دانشگاه فرهنگیان اردبیل ،از قسمت های مختلف فضای فیزیکی و طرح های عمرانی مرکز دانشگاه  بازدید کردند.

عبدی سرپرست مدیریت امورپردیس های دانشگاه فرهنگیان ،ضمن خیر مقدم گویی از حضور ایشان در بین دانشجو معلمان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان ابراز خرسندی کرد.

وی همچنین به تفاوت دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه ها و  اهمیت و جایگاه آن اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر به فضای خوابگاهی و آموزشی دانشگاه شد که این امر مستلزم توجه و اهتمام بیشتر را می طلبد تا مسایل و مشکلات پیش روی دانشگاه فرهنگیان نیز حل شود.

عاملی استادار اردبیل ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشگاه ،در نشست صمیمی به بررسی مسایل و مشکلات دانشجو معلمان پرداخت و ضمن تبریک هفته معلم با اشاره به جایگاه معلم و معلمی تشریح کرد :اصلی ترین وظیفه معلمی توانمند سازی انسان ها می باشد تا در مسیر خوشبختی گام برداشته و به سعادت برسند

عاملی اظهار امیواری کرد:جهت کمک در زمینه های عمرانی دانشگاه فرهنگیان مساعدت و همکاری نماید .وی همچنین 200میلیارد ریال برای تاسیس خوابگاه دانشگاه فرهنگیان تعهد کرد.

در این بازدید صفری مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز همراهی کرد.

انتهای پیام/ج