15:12 - 1401/02/23
کد خبر: 95422

امام جمعه اصلاندوز:

مردم در کنار دولت برای اجرای سیاست‌های اقتصادی / باید به حوزه بهداشت و درمان شهرستان اصلاندوز توجه شود

امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: با توجه به عزم جدی و شجاعانه رئیس جمهور و کابینه دولت در آغاز برنامه‌های اقتصادی باید در شرایط کنونی تمامی آحاد جامعه به دولت در این مسیر اعتماد کنیم و افکار عمومی پشتیبان و حامی خدمتگذاران جامعه در راستای رفع مشکلات باشیم.

به گزارش سبلان ما ،  حجت الاسلام محمد جعفرزاده امام جمعه شهرستان اصلاندوز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان اظهار داشت: اخیرا دولت سیاست‌های اقتصادی خود را برای رفع مشکلات و مسائل کشور آغاز کرده است که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها است که به نفع اقشار ضعیف و دهک‌های پایین جامعه خواهد بود و دولت اطمینان داده است که کالاهای مهم ازجمله نان، دارو و بنزین به هیچ وجه گران نشود.

وی با اشاره به شجاعت دولت در آغاز اجرای اقدامات اقتصادی در کشور، افزود: با توجه به عزم جدی و شجاعانه رئیس جمهور و کابینه دولت در آغاز برنامه‌های اقتصادی باید در شرایط کنونی تمامی آحاد جامعه به دولت در این مسیر اعتماد کنیم و افکار عمومی پشتیبان و حامی خدمتگذاران جامعه در راستای رفع مشکلات باشیم.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه متاسفانه کشور در سال‌های اخیر دچار مشکلات اقتصادی شده است، تصریح کرد: در سال‌های گذشته متاسفانه با مشکلات و مسائل اقتصادی در کشور رو به رو شدیم که باید به صورت جدی نسبت به رفع و اصلاح این مشکلات اقدام شود و خوشبختانه دولت سیزدهم اخیرا نسبت به جراحی این اقتصاد مریض اقدام نموده است که باید مانند اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در کنار دولت مردمی باشیم.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز مغان با اشاره به آفت‌های بزرگ ارز ترجیحی که آوارهایی بر سر اقتصاد کشور ویران کرده است، بیان کرد: با توجه به اینکه تحقق عدالت اقتصادی منوط به ریل گذاری درست دولت است در شرایط کنونی نباید به حرف‌ و حدیث‌هایی که از سوی دشمنان ایران اسلامی بیان می‌شود توجه کنیم و باید مسائل امروز را برای جامعه و افکار عمومی تبیین کنیم.

وی با تبریک هفته سلامت، وضعیت حوزه بهداشت و درمان شهرستان اصلاندوز را غیرقابل قبول دانست و بیان کرد: در حال حاضر وضعیت حوزه بهداشت و درمان شهرستان اصلاندوز پایین تر از ضعیف است به‌طوری‌که بیشتر امکانات و زیرساخت‌های حوزه سلامت در منطقه وجود ندارد که باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی مربوطه به ویژه علوم پزشکی قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه شهرستان اصلاندوز با تذکر جدی به مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، گفت: یکی دیگر از مهم ترین کمبودها و مشکلات مهم شهرستان اصلاندوز در بحث راه‌ها و محورهای مواصلاتی منطقه است و تمامی راه‌های ورودی به شهرستان نامناسب و حادثه خیز می‌باشد که نیازمند توجه مسئولان مربوطه است.

انتهای پیام/ج