16:27 - 1401/02/23
کد خبر: 95424

امام جمعه پارس آباد:

نظارت وکنترل بازار در اولويت قرار گیرد/ لزوم شناسایی و پیگیری اخلالگران در سطح شهر

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه برخی از اخلالگران و سودجویان با برنامه ای از پیش تعیین شده با ایجاد هرج و مرج در بازار افکار عمومی را نگران کرده است گفت: در این راستا دستگاه های اجرایی با برنامه ریزی مناسب ممانعت کنند.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام باقری بنابی بابیان اینکه برخی از اخلالگران و سودجویان با برنامه ای از پیش تعیین شده با ایجاد هرج ومرج در بازار افکار عمومی را نگران کرده است ودر این راستا دستگاه های اجرایی با برنامه ریزی مناسب ممانعت کنند.

وی از همه آحاد مردم خواست همچنان وبا قدرت و توان بیشتر عاملان وبازاریان که بی نظمی ایجاد می کنند را به شماره ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت ضمن جلوگیری آرامش به بازار برگردد.

وی با تشریح ایجاد بسترهای آرامش در خانواده از ریش سفید های هر خانواده در جهت همکاری ومشاوره در خانواده مابین خانواده ایجاد مشاوره زندگی سالم در خانواده را بیان کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد با تشریح وظایف زن و مرد در خانواده و تبیین جامعه متاسفانه آمار طلاق در شهرستان را بسیار خطرناک تلقی کرد.

طلاق منفورترین برنامه در نهاد خانواده است‌.و۸۰ درصد جدایی خانواده در بحث طلاق را محورهایی با موضوعات دخالت های بی جا،بدبینی زوجین،عدم پایداری به اعتقادات دینی،لجاجت،برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی از اصحاب رسانه در جهت شفاف سازی وپوشش خبرهای واقعی وپرهیز از شایعات بخصوص وضعیت بازار را بسیار مهم دانست واز همه خبرنگاران خواست واقعی بینی وحفظ آرامش در خبرهای خود را در درجه اولویت قرار دهند.

امام جمعه پارس آباد ۲۷ اردیبهشت همزمان با  سالروز شهادت حمزه سیدالشهدا ورحمت آیت الله بهجت را تسلیت نمود والگوبرداری از سیمای این دوچهره مذهبی که از نشانگر سیرت ، شهادت، ایمان وایثار است را با ارزش عنوان کرد وادامه ارزش های دینی مذهبی وسیر وسلوک از بزرگان دینی وادامه این حرکت ها را واجب دانست.

 

خبرنگار سبلان‌ما پارس آباد: افشین خاک نژاد

 

انتهای پیام/ج