11:36 - 1401/02/24
کد خبر: 95438

فرماندار اصلاندوز:

بازار اسلاندوز در آرامش کامل است/ تشدید نظارت بر عرضه محصولات غذایی و قیمت بازار

فرماندار شهرستان اصلاندوز گفت: ارائه اطلاعات و تحلیل روشن، دقیق و شفاف به مردم در زمینه مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها قطعاً با استقبال مردم مواجه شده و باعث موفقیت طرح می‌شود.

صمد روحی فرماندار اصلاندوز در گفتگو باسبلان ما ، به توزیع یارانه ها و اصلاحات اقتصادی اشاره در این شهرستان اشاره کرد و گفت:  اقتصاددانان آگاه و دلسوز کشور برای مردمی‌سازی و عادلانه‌کردن یارانه‌ها اجماع داشته و اجرای این طرح را به نفع مردم و کشور می‌دانند.

وی افزود: ارائه اطلاعات و تحلیل روشن، دقیق و شفاف به مردم در زمینه مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها قطعاً با استقبال مردم مواجه شده و باعث موفقیت طرح می‌شود.

فرماندار اصلاندوز گفت: هیچ یک از نخبگان اقتصادی آگاه در کشور مخالف این طرح نیستند و همه اضلاع نظام و نخبگان و اقتصاددانان برای اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها و جراحی اقتصادی اتفاق نظر دارند.

روحی از تمامی فعالان رسانه‌‌ای، نخبگان، روحانیون، اساتید، فرهنگیان و سایر اقشار جامعه خواست در راستای تحقق برنامه‌های مهم اقتصادی دولت تبیین و روشنگری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان از تشدید نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در بازار اصلاندوز خبرداد و گفت: با بسیج همه امکانات شهرستان در راستای خدمت رسانی به مردم به ویژه عشایر نظارت ها بر نحوه توزیع و فروش کالاهای اساسی در اصلاندوز تشدید می شود.

 

انتهای پیام/ج