09:50 - 1401/02/25
کد خبر: 95451

مراسم تکریم و معارفه بیمارستان تامین اجتماعی سبلان اردبیل +عکس

طی مراسمی که با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استن اردبیل برگزار شد، دکتر شاهی زارع به عنوان سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی سبلان اردبیل معرفی شد.

به گزارش سبلان ما ،مراسم تودیع و معارفه سرپرست بیمارستان سبلان  عصر شنبه با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل و برخی مسئولان شهرستان اردبیل و حضور باشکوه کارکنان این بیمارستان در سالن اجتماعات برگزار شد.

دکتر سید عباس موسوی مدیر درمان استان در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات چندین ساله دکتر نوجوان در دوران تصدی ریاست بیمارستان سبلان گفت، فعالیت ها و عملکرد شایسته دکتر نوجوان و کارکنان سختکوش و پرتلاش بیمارستان سبلان اردبیل در دوران سخت و طاقت فرسای شیوع بیماری کرونا بر هیچ کس پوشیده نیست که با تمام امکانات و تجهیزات در خدمت بیماران بستری بوده اند. وی با اشاره به ادامه روند ساخت و ساز پروژه های بیمارستان سبلان و سایر پروژه های مدیریت درمان در شهرستان ها افزود تکمیل، اتمام و تجهیز پروژه ها به دستگاه های مدرن و پیشرفته از اولویت های کاری مدیریت درمان در سال جاری است.

دکتر شاهی زارع سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی سبلان اردبیل در این دیدار ضمن قدردانی از اعتماد مدیر درمان در انتخاب بعنوان سرپرست بیمارستان سبلان گفت با همه همکاران برای افزایش ارتقاء سطح خدمات درمانی و ارائه با کیفیت تر خدمات به بیمه شدگان محترم سازمان و سایر مراجعه کنندگان تلاش مضاعف خواهیم داشت .

در پایان این مراسم دکتر سید عباس موسوی مدیر درمان تامین اجتماعی استان، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های چندین ساله دکتر نوجوان، حکم سرپرستی بیمارستان تامین اجتماعی سبلان اردبیل را به دکتر غفور شاهی زارع اعطا کرد.

 

دکتر غفور شاهی‌زارع، پیش از این رئیس بیمارستان ارس پارس آبادمغان بود.

 انجام جراحی کیست هیداتیک طحال ریه برای نخستین بار در پارس آباد، جراحی رایگان بیماران در بیمارستان ارس پارس آباد برای بیمه شدگان تامین اجتماعی برای اولین بار، بهره‌برداری از بخش هتلینگ بیمارستان ارس پارس آباد از جمله برنامه هایی است که در زمان مدیریت وی در بیمارستان پارس آباد محقق شد.

 


 انتهای پیام/ج