19:08 - 1401/02/25
کد خبر: 95456

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) خبرداد؛

کشف 19 تن روغن خوراکی،کره گیاهی و ۲۰۰۰ بطری روغن مایع احتکارشده در اردبیل/محتکران زیر ذره‌بین پاسداران گمنام هستند

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از کشف مقادیر قابل توجه انواع روغن احتکار شده در اردبیل خبر داد و گفت: با تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه استان اردبیل بیش از 19تن روغن و کره گیاهی احتکار شده در یکی از محلات کشف شد.

شکر عبدی جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در گفتگو باسبلان ما ، از کشف مقادیر قابل توجه انواع روغن احتکار شده در اردبیل خبر داد و گفت: با تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه استان اردبیل بیش از ۱۰ تن روغن مایع خوراکی احتکار شده در یکی از محلات کشف شد.

وی از کشف  ۹ تن گره گیاهی خام احتکارشده در اردبیل خبرداد و گفت: کره‌ گیاهی خام احتکار شده در یکی از کارخانجات شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل کشف شد.

عبدی گفت: با تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) طی شبانه روز گذشته بیش از ۲۰۰۰ بطری روغن مایع خوراکی احتکارشده در یکی از شهرستانهای استان اردبیل کشف شد.

وی به کشف 287تن شکر در اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: صبح امروز نیزبا همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و بازرسان سازمان صمت بیش از ۲۸۷ تن شکر عرضه خارج از شبکه در اردبیل کشف شد که ارزش ریالی آن ۵۱ میلیارد و ۷۲۲ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال برآورد شده است.

 جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکهبرخورد با اخلال‌گران در بازار و محتکران کالاهای اساسی و موردنیاز مردم در دستور کار  قرار گرفته است گفت: ستاد خبری ۱۱۴ اطلاعات بسیج به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارشات امنیتی، اقتصادی همشهریان است.

 

انتهای پیام/ج