15:04 - 1401/02/28
کد خبر: 95497

امام جمعه اصلاندوز

مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در کنار مردم باشند/ لزوم تسریع در حل مشکلات بهداشتی اصلاندوز

امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: در راستای حل مسائل و مشکلات شهرستان اصلاندوز مغان باید تمامی مسئولان در کنار مردم برای توسعه عرصه‌های مختلف عمرانی در سطح منطقه تلاش جدی داشته باشند.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام محمد جعفرزاده امام جمعه اصلاندوز صبح امروز در نشست با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اصلاندوز اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان اصلاندوز مغان جدیدالاحداث می‌باشد دارای مسائل و مشکلات بسیاری در حوزه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی دارد که باید مورد توجه دولت قرار گیرد و دستگاه‌های اجرایی نسبت به حل آن‌ها اقدام لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در کنار مردم باشند، افزود: در راستای حل مشکلات جامعه باید مردم نیز حامی مسئولان باشند چراکه بیشتر مشکلات شهرستان اصلاندوز تنها با حرکتی جدی قابل حل است.

جعفرزاده وضعیت حوزه بهداشت و درمان شهرستان اصلاندوز را غیرقابل قبول دانست و بیان کرد: در حال حاضر وضعیت حوزه بهداشت و درمان شهرستان اصلاندوز پایین تر از ضعیف است به‌طوری‌که بیشتر امکانات و زیرساخت‌های حوزه سلامت در منطقه وجود ندارد که باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی مربوطه به ویژه علوم پزشکی قرار گیرد.

راست منش رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اصلاندوز نیز با اشاره به عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان اصلاندوز در این مدت کوتاه مدت، گفت: : در مسیر خدمت به مردم شهرستان اصلاندوز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و در راستای توسعه و رفع مشکلات و مسائل بهداشت و درمان این شهرستان برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌ایم و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

 

انتهای پیام/ج